شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر

حوزه/ نماینده سابق ولی فقیه در امور حج و زیارت، گفت: در مدت مسئولیتم در جایگاه نمایندگی ولی فقیه سعی کردیم نیازهای فکری و فرهنگی زائران را برآورده کنیم و کار‌های بنیادین آموزشی و پژوهشی را گسترده تر و عملیاتی تر کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده سابق ولی فقیه در امور حج و زیارت در مراسم معارفه حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب که صبح امروز در محل سازمان حج و زیارت برگزار شد با بیان این که همگی سرباز و تسلیم رهبری هستیم، اظهار داشت: من از همان اوایل انقلاب و از سال ۶۰ تا ۶۳ در کنار رهبری مشغول به خدمت و فعالیت بودم. پس از آن در سال ۶۳ تا سال ۶۸ به حکم حضرت امام خمینی وظیفه‌ای دیگر داشتم و از آن به بعد تاکنون حکم شورای سیاست گذاری ائمه جمعه تمدید شد و در تهران، اصفهان و امور حج در خدمت رهبری و مردم بوده‌ام.

وی در ادامه افزود: من خودم را تسلیم رهبری می‌دانم و همیشه به توصیه ایشان عمل می‌کنم که فرمودند جز یک کار را نپذیرم و تمام وقتم را صرف آن کنم. به همین علت سعی کردیم نیازهای فکری و فرهنگی زائران را برآورده کنیم و کار‌های بنیادین آموزشی و پژوهشی را گسترده تر و عملیاتی تر کنیم.

نماینده سابق ولی فقیه در امور حج و زیارت، گفت: کارهای پژوهشی مانند تهیه مجموعه حج خونین که برای تکریم زائران سال ۶۶ تنظیم شده است و در آینده می‌خواهیم برای شهدای منا نیز مجموعه‌ای ۵۰ جلدی را تدوین کنیم. حتی چندین بار به وزیر عربستان نامه زدم تا مبالغی که باید خانواده‌های شهدای منا داده شود، زودتر انجام گیرد اما همچنان عربستان بدقولی می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر در پایان خاطر نشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین نواب چهره‌ای باتقوا و با فضیلت دارند و با اطلاعات بالایی که دارند می‌توانند وظیفه خود را به خوبی انجام دهند. به امید خدا در شرایط سختی که امروزه داریم کارهای خوبی مانند دوره‌های قبلی شکل بگیرد.

خبرنگار: فاطمه اسماعیلی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha