جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طلاب

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان از امدادرسانی بیش از ۴ هزار و ۲۳۰ طلبه و روحانی معمم در مناطق سیل زده این لرستان خبر داد .

حجت الاسلام محمد ولی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، اظهار داشت: از ابتدای وقوع سیل در استان لرستان طلاب و روحانیون نیز دوشادوش سایر اقشار بسیجی و جهادگر یاریگر مردم آسیب دیده بودند و در امداد رسانی به همنوعان خود رسالت خود را انجام دادند .

وی تعداد امداد رسانان طلبه و روحانی از سراسر حوزه های علمیه کشور را به مناطق سیل زده لرستان بیش از 4 هزار و 230 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد امدادگر قریب به 500 نفر از طلاب و روحانیون حوزه علمیه لرستان بودند .

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان، با بیان اینکه طلاب و روحانیون تا بازگشت زندگی عادی مردم در منطقه برای ادامه فعالیت های عمرانی و خدماتی در مناطق سیل زده حضور دارند، خاطر نشان کرد: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تعداد زیادی از طلاب و مبلغان با حضور در مناطق سیل زده به تبلیغ آموزه های دین مبین اسلام و معارف اهل بیت (ع) می پردازند .

حجت الاسلام ولی پور با بیان اینکه امسال محدودیتی از نظر اعزام مبلغ به مناطق مختلف سیل زده استان لرستان نخواهیم داشت، گفت: مناطق سیل زده بر حسب نیاز می توانند برای اعزام مبلغ درخواست نمایند تا مبلغ در مناطق حضور یابد .

وی در پایان با اشاره به اینکه مبلغان در ایام ماه مبارک رمضان در مساجد،خانه های عالم و اماکن تبلیغی به گسترش فرهنگ دینی در بین مردم مشغول هستند، یادآور شد: رویکرد تبلیغ در مناطق سیل زده ارتقاء امید به زندگی و ایجاد شور و انگیزه بازگشت به  زندگی در بین مردم است .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha