جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کتابخانه همراه نور

حوزه/هم زمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و بهار قرآن، بسته فرهنگی تبلیغی «همراه مبلغان» به همت محققان و پژوهشگران حوزه و دانشگاه در بستر کتابخانه همراه نور قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»،مدیر اجرایی کتابخانه همراه نور امروز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهارکرد: بسته فرهنگی تبلیغی " همراه مبلغان" به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و با هدف پاسداشت حرکت عظیم جهادی تبلیغ دینی در این ماه، حمایت علمی و بی نیازسازی مبلغان از حمل حجم زیاد کتب، کتابخانه همراه نور را بر آن داشت که اقدام به ارائه بسته ویژه مبلغان داشته باشند.

محمد مصطفی حسینی افزود: این بسته فرهنگی تبلیغی شامل 40 عنوان کتاب دیجیتالی در54 جلد با ده ها موضوع «گزیده سخنرانی ویژه ماه رمضان»، «منبرهای آماده»، «احکام ویژه رمضان»، «مراقبات ماه رمضان»، و مباحث اخلاقی، اعتقادی است که با رویکرد پاسخگویی به نیازهای مبلغان در ماه مبارک رمضان با 60درصد تخفیف ارائه گردیده ا ست.

وی به مهمترین ویژگی های این بسته اشاره کرد و گفت: «بی نیاز شدن از حمل کتب سنگین کاغذی»، «امکان جستجو در محتوا و صرفه جویی در وقت»، «قیمت ارزان و با تخفیف زیاد»، «استفاده از مشورت اهل خبره در انتخاب کتب»، «جامعیت کتابها در موضوعات مورد نیاز در سفرهای تبلیغی» و انتخاب برخی از کتب که به صورت خاص برای سفرهای تبلیغی نوشته شده است از جمله ویژگی های خاص این سامانه می باشد.

حسینی ابراز داشت: علاقه مندان می توانند به منظور استفاده از این بسته با عضویت و دانلود نرم افزار همراه نور (اندروید و ویندوز) اقدام کنند. همچنین این امکان نیز فراهم است که کاربران به صورت جداگانه برخی از کتابهای این بسته را با قیمت مناسب و بسیار ارزانتر از نسخه کاغذی آن تهیه در اختیار داشته باشند.

دسترسی به این بسته از طریق لینک زیر میسر می باشد:

https://www.hamrahnoor.ir/package?packageid=5

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha