پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مولایی

حوزه/ مسئولان رسانه حوزه های علمیه، از مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، مدیر بخش رسانه حوزه و همچنین سردبیران خبرگزاری حوزه و نشریه افق حوزه ضمن بازدید از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و مرکز داده امین با مدیرکل روابط عمومی حوزه علمیه خواهران دیدار کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مولایی در این دیدار با اشاره به ضرورت همکاری میان رسانه‌های حوزوی بیان کرد: ما مجموعه حوزه نیوز را رسانه اصلی حوزه می‌دانیم، این مجموعه تلاش زیادی برای اعتلای نام حوزه‌های علمیه انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه بخش اطلاع‌رسانی حوزه های علمیه مظلوم واقع شده است افزود: مطالبه بزرگان حوزه و مراجع تقلید توجه بیشتر رسانه‌ها به فعالیت‌های و خدمات حوزه‌های علمیه است، مجموعه‌های روابط عمومی و رسانه‌های حوزوی نیز باید در این زمینه تمام تلاش خود را به کار گیرند.

مدیرکل روابط عمومی حوزه‌های علمیه خواهران راهکار اثرگذاری بیشتر رسانه‌های حوزوی را هم‌اندیشی بیشتر دانست و تصریح کرد: راه‌اندازی انجمن و کارگروه رسانه‌های حوزوی می‌تواند فرصتی ویژه‌ای برای همفکری و هم‌افزایی رسانه‌های حوزوی باشد.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد رضا برته بیان کرد: مجموعه رسانه‌ای حوزه‌ سعی کرده نهادها و جریان‌های مختلف حوزوی را تحت پوشش خبری خود قرار داده و به تمام نهادها و اشخاص و مکاتب فکری توجه داشته باشد.

مدیر اطلاع رسانی و رسانه حوزه های علمیه با بیان اینکه در تمام درگاه‌های رسانه‌ای حوزه توجه بسیار زیادی به حوزه‌های علمیه خواهران داریم افزود: میزان توجه خبری مجموعه حوزه‌ نسبت به حوزه‌های علمیه خواهران در مقایسه با سال‌های گذشته بسیار افزایش یافته است.

وی با اشاره ضرورت خلق مخاطب توسط رسانه‌های حوزوی تصریح کرد: رسانه‌ای که قادر به خلق مخاطب نباشد قطعا نمی‌تواند عملکرد موفقی داشته باشد و برای این خلق مخاطب باید همفکری و هم‌افزایی مناسبی داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha