جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست سیاسی-رودسر

حوزه/ آقای حسین زاده در مدرسه علمیه خواهران فاطمیه(س) رودسر، جوانان را مخاطب اصلی بیانیه گام دوم عنوان کرد و گفت: جوانان به عنوان نیروی مستعد و کار آمد جامعه، طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، باید فرصتهای مادی و معنوی را در چهل سالگی انقلاب غنیمت بدانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در گیلان، نشست علمی- سیاسی مدرسه علمیه خواهران فاطمیه سلام الله علیها رودسر، صبح امروز با محوریت تحلیل «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» برگزار شد.

در این نشست که با حضور طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران رودسر و در سالن اجتماعات آن برگزار شد، حسین زاده تحلیلگر مسائل سیاسی ضمن تبیین اهمیت بیانیه «گام دوم انقلاب» تصریح کرد: بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه موسوم به گام دوم، نقشی راهبردی در ادامه مسیر انقلاب دارد.

وی با اشاره به اقتدار انقلاب اسلامی اضافه کرد: انقلاب در 40 سال اخیر چالش های مهمی را پشت سر گذاشته و تحت رهبری ولایت فقیه، شکست را در آنها به مستکبران تحمیل نموده است.

این کارشناس مسائل سیاسی، جوانان را مخاطب اصلی بیانیه گام دوم عنوان و اظهار کرد: جوانان به عنوان نیروی انسانی مستعد و کار آمد جامعه، با برخورداری از زیربنای عمیق و اصیل ایمانی و دینی، ظرفیت اصلی و امید بخش کشورمی باشند  و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، باید فرصتهای مادی و معنوی  را در چهل سالگی انقلاب غنیمت بدانند.

 حسین زاده در پایان خاطرنشان کرد: این بیانیه روشنگر راه طلاب و روحانیون در مسیر تبلیغ و انجام وظیفه است. چراکه مقام معظم رهبری توصیه های اساسی را در زمینه علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد و عدالت، مبارزه با فساد، سبک زندگی اسلامی و ... مورد تاکید قرار دادند که طلاب در تحقق این انتظارات باید نقش محوری ایفا نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha