جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد- امام جمعه اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد گفت: من در سن ۸ سالگی یتیم شدم! به همین دلیل از کودکی مجبور بودم کارهایی چون دست‌فروشی، بنایی و جوشکاری انجام دهم و به همین دلیل با درد مردم و جوانان آشنا هستم و تلاش می‌کنم حقوق ضایع شده ملت را باز پس گیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد، امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، در جمع نمازگزاران مسجد قبا، اظهارداشت: ما مصمم هستیم تا مشکلات و کاستی‌هایی که مردم و استان خوزستان را عقب انداخته، برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: البته هر یک از مسئولان جایگاه و مسئولیت مشخص خود را دارند، می‌توان اما با کمک مردم و همکاری مسئولان از جمله نمایندگان مجلس، استاندار محترم، فرمانداران و مدیران استانی، اوضاع را بهبود بخشید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، خاطرنشان کرد: نماینده ولی فقیه، تنها می‌تواند مشکلات مردم را پیگیر باشد و برای حل آن‌ها از دستگاه‌های اجرایی مطالبه کند! اما اگر همه ظرفیت‌ها به کار گرفته شود، یعنی نمایندگان در مجلس و مسئولان استانی با رؤسای کشوری درصدد حل مشکلات برآیند، با کمک خود مردم می‌توان حرکت‌های خوبی برای خدمت به مردم انجام داد‌

امام جمعه اهواز گفت: این وظیفه ماست که اگر همه ظرفیت‌های استانی به کار گرفته شد، مطالبات را در سطح کلان کشور نیز پیگیر باشیم.

وی تصریح کرد: به فضل الهی و کمک مردم، روستا به روستا و بخش به بخش در همه نقاط استان با برنامه‌ریزی مشخص حرکت خواهیم کرد و حقوق ضایع شده ملت را از ظالمان، باز پس خواهیم گرفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، در پاسخ به حرف یکی از نمازگزاران که جوانان امروزی، وضعیت معیشتی مناسبی ندارند، گفت: من در سن ۸ سالگی یتیم شدم! به همین دلیل از کودکی مجبور بودم کارهایی چون دست‌فروشی، بنایی و جوشکاری انجام دهم و به همین دلیل با درد مردم و جوانان آشنا هستم و تلاش می‌کنم حقوق ضایع شده ملت را از ظالمان، باز پس گیریم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، در انتهای سخن خود، وعده داد که فاصله‌ای میان او و مردم وجود نداشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha