جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری

حوزه/نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: منتظر پاسخ روشن وزیر آموزش و پرورش در خصوص اتفاقات اخیر هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به پخش کلیپ های نامناسب و غیرفرهنگی از مدارس در فضای مجازی، اظهار داشت: وزیر آموزش و پرورش اصل موضوع را نفی  و اعلام کرده این کلیپ ها جعلی بوده و کسانی چنین کاری کرده اند تا حیثیت آموزش را از بین ببرند.

وی ادامه داد: همچنین وزیر آموزش و پرورش گفته اند چنان چه سرنخی از این ماجرا پیدا کنند به شدت برخورد خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری افزود: نمایندگان مجلس نیز منتظر اعلام نظر وزیر آموزش و پرورش و همچنین دریافت اسناد کافی از سایر مراجع مربوطه و یا مردم هستند.

وی بیان داشت: اگر چنین اسنادی دست نمایندگان برسد از وزیر آموزش و پرورش توضیح خواهیم خواست ضمن این که مدیران و مسببان این برنامه ها باید به صورت جدی مجازات شوند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: منتظر روشن شدن حقیقت هستیم اگر جعلی باشد، تنویر افکار عمومی صورت خواهد گرفت اگر اتفاق افتاده است مسببن در هر سطحی باشند باید به شدت مورد مجازات پشیمان کننده قرار بگیرند تا سرباز سازی برای استکبار اتفاق نیفتد.

وی ادامه داد: مردم نجیب به سیستم آموزش و پرورش اعتماد می کنند و ثمره ای عمرشان را به عنوان آینده سازان این کشور  در اختیار سیستم آموزش قرار می دهند و قرار نیست که با سند ننگین 2030 این فرزندان به سربازان نظام سلطه تبدیل شوند و روح و جان آن ها آزرده شده و آسیب ببیند.

حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری تصریح کرد: بنابراین نسبت به این موضوع با جدیت کار را تا تبیین حقیقت و برخوردهای لازم ادامه خواهیم داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha