جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید حسن طیب حسینی

حوزه/ مسئول بخش حوزوی نمایشگاه بین‌المللی قرآن از رونمایی ۱۰ اثر قرآنی حوزوی در قالب کتاب و نرم افزار و کارگاه های مشاوره ای در نمایشگاه بیست و هفتم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن طیب حسینی مسئول بخش حوزوی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با اعلام این خبر گفت: امسال در این بخش میزبان 16 مرکز حوزوی در قالب 10 غرفه هستیم که به ارائه آثار نوپیدا و جدید قرآن کریم اعم از نوشتاری، نرم افزاری و رسانه ای می پردازند.

وی بیان کرد: یکی از بخش‌های پر مخاطب ارائه خدمات مشاوره ای است که با گستردگی دو برابری مواجه هستیم که در این راستا از حضور 20 نفر از اساتید مشاور حوزوی در موضوعات مختلف اعتقادی، احکام، پاسخ به شبهات، خانواده، فرق و ادیان، کودک و روانشناسی های تخصصی و... استفاده کرده ایم.

مسئول بخش حوزوی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن با تأکید بر اینکه این مشاوره ها رایگان است، گفت: همچنین نیمی از مشاوران از اساتید حوزه علمیه تهران، قم، مشهد و اصفهان ویژه بانوان هستند. دو مؤسسه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور و جامعه الزهرا(س) که به عنوان نهاد بین المللی حوزوی خواهران فعالیت می‌کند در این بخش به ارائه مشاوره و محصولات فاخر قرآنی می پردازند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا زمینه جذب علاقه مندان به علوم حوزوی در این بخش فراهم است، گفت: با وجود اینکه زمان ثبت نام گذشته است هم مشاوره هدایت تحصیلی انجام می شود و هم برای پذیرش حوزه های علمیه راهنمایی های لازم صورت می گیرد.

طیب حسینی درباره نوآوری بخش حوزوی، اظهار کرد: از حدود 10 اثر قرآنی در قالب کتاب و نرم افزار در نمایشگاه رونمایی می‌شود. همچنین کارگاه های مشاوره ای به عنوان کار جدید برای مخاطبین ارائه می شود.

یادآور می‌شود، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار«قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از 21 اردیبهشت ماه تا 4 خرداد ماه در مصلای امام خمینی( ره)در حال برپایی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha