پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 19, 2024
سردار شاهچراغی فرمانده سپاه قم

حوزه/ فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم گفت: حضور و فعالیت طلاب و روحانیون در مناطق سیل زده ، حقیقتاً درخشان و استثنایی بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سردار سید محمد تقی شاهچراغی ، پیش از ظهر امروز طی سخنانی در جلسه هم اندیشی با حضور جمعی از سرگروه های برتر جهادی استان قم که در سالن جلسات دفتر فرماندهی سپاه استان برگزار شد، ضمن تجلیل از خدمت رسانی صادقانه و همه جانبه گروه های جهادی در حادثه سیل اخیر اظهار داشت: تاثیرگذاری جهادگران در امدادرسانی به هموطنان سیل زده در استان های مختلف کشور به خصوص لرستان، خوزستان و گلستان، بسیار برجسته و ممتاز و برای عموم مردم این مناطق بسیار مایه دلگرمی بود.

وی افزود: در این میان حضور طلاب و روحانیون از قم در کنار دیگر گروه های جهادی به خصوص در لرستان و خوزستان، استثنایی و بسیار درخشان بود که حقیقتاً جا دارد از همه تلاش های این عزیزان کمال تقدیر و تشکر را داشته باشیم.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) همچنین با تاکید بر اهمیت فعالیت گروه های جهادی در عرصه های فرهنگی و مقابله با آسیب ها و معضلات اجتماعی گفت: قم به عنوان مرکز و محور انقلاب اسلامی ، مایه امیدواری همه انقلابیون و علاقه مندان به مکتب تشیع است و لذا فعالیت های جهادی و بسیجی وار در این شهر و استان مقدس به خصوص در راستای مقابله با معضلات فرهنگی و اجتماعی باید چشمگیر از سایر نقاط باشد.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا لازم است که از ظرفیت و توان عظیم طلاب و دانشجویان و نیروی بانشاط جوانان بسیجی استان ، حداکثر استفاده صورت گیرد تا با رصد و شناسایی دقیق معضلات و آسیب ها بتوانیم ، گام های جدی تری برای مقابله با آنها برداریم.

شاهچراغی همچنین با اشاره به لزوم تداوم خدمت رسانی به مناطق سیل زده به خصوص بهره گیری از توان گروه های جهادی و مردمی برای بازسازی خسارت ها بیان داشت: ما بر اساس تکلیف ولایی ، موظف به کمک رسانی به مردم سیل زده و کاستن از آلام و مشکلات آن ها هستیم و در این راستا ساخت 500 منزل مسکونی در منطقه دوره چگنی استان لرستان به سپاه و بسیج استان قم سپرده شده که انشاالله در این زمینه نیز با همت همه گروه های جهادی و بسیج سازندگی و نیز کمک های مردمی و خیرین و البته مشارکت نهادهای و ارگان های دولتی، کارها را به جلو می بریم و این ماموریت مهم را نیز به سرانجام می رسانیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha