سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام روحانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین روحانی در آئین افتتاح سد کرم آباد پلدشت با تاکید بر این که ملت ایران در برابر قلدرها تعظیم نمی کند، گفت: ملت ایران با معنویت‌ها در مقابل استکبار جهانی مقاومت می‌‌کند، البته توطئه‌های دشمن به مردم فشار وارد می‌کند، اما مردم با این فشارها نخواهند شکست و تسلیم نمی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از آذربایجان‌غربی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز در مراسم افتتاح سد کرم آباد پلدشت با اشاره به ایستادگی مردم ایران در مقابل استکبار جهانی اظهار داشت: ملت ایران با معنویت‌ها در مقابل استکبار جهانی مقاومت می‌‌کند، البته توطئه‌های دشمن به مردم فشار وارد می‌کند، اما مردم با این فشارها نخواهند شکست و تسلیم نمی شوند.

رئیس جمهور، ایستادگی و مقاومت را تنها راه پیروزی دانست و تصریح کرد: فشار ممکن است شرایط سخت ایجاد کند، اما ملت ایران در برابر قلدرها تعظیم نمی کند.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح دو سد در آذربایجان‌غربی، افزود: امروز با افتتاح دو سد و کانال کشی 22 کیلومتر، 19 هکتار از اراضی منطقه زیر کشت و آبیاری قرار می‌گیرد که فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری است.

رئیس جمهور ادامه داد: در دولت یازدهم و دوازدهم 40 سد ملی و 10 سد استانی و مجموع 50 سد افتتاح شده است و تا پایان این دولت تعداد سدها افزایش خواهد یافت و این به معنای کارآمدی دولت می‌باشد.

 روحانی با اشاره به احیای دریاچه ارومیه در دولت دوازدهم گفت: احیای دریاچه ارومیه از افتخارات دولت دوازدهم است که اگر رها می‌شد زندگی مردم مورد تهدید جدی قرار می‌گرفت و امروز باید مردم آذربایجان‌ به دیگر استان‌ها مهاجرت می‌کردند.

وی تصریح کرد: از آغاز دولت دوازدهم تا به امروز هر هفته 30 روستا از آب آشامیدنی سالم، 8 روستا از نعمت برق بهره‌مند و هر روز ده روستا به شبکه گاز متصل می‌شود و همچنین پنج سال متوالی است که در گندم به خودکفایی رسیده‌ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha