جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمد خرسند

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان فارس در پیامی تصریح کرد: حجت الاسلام خرسند یک عمر در مسیر خدمت به مردم، اسلام و انقلاب مجاهدانه زندگی کرد و سرانجام در سحرگاه لیلة القدر توسط یکی از اشقیاء که تاسی به سلف خبیث خود یعنی ابن ملجم کرده بود در خون خویش غوطه ور شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان فارس به مناسبت شهادت حجت الاسلام خرسند امام جمعه کازرون بیانیه ای صادر کرد که متن این بیانیه بدین شریح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر شهادت امام جمعه محترم کازرون حضرت حجه الاسلام خرسند رضوان الله تعالی علیه باعث تاسف و اندوه فراوان شد.

عالمی که یک عمر در مسیر خدمت به مردم، اسلام و انقلاب مجاهدانه زندگی کرد و سرانجام در سحرگاه لیله القدر توسط یکی از اشقیاء که تاسی به سلف خبیث خود یعنی ابن ملجم کرده بود در خون خویش غوطه ور شد.

دشمنان بدانند که آرمان سرخ شهادت سرنوشتی نیست که سربازان جبهه حق از آن بترسند بلکه آن را توفیقی برای خود می دانند و در راه اعتلای کلمة الله و زمینه سازی ظهور منجی بشریت حضرت مهدی عج لحظه ای زمین گیر نخواهند شد.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان فارس در حوزه علمیه قم شهادت این عالم مجاهد را به مقام معظم رهبری، روحانیت معظم و عموم مردم ولایت مدار شهرستان کازرون تبریک و تسلیت می گوید و از مسئولان امنیتی و قضایی تقاضای پیگیری این امر و شناسایی عوامل مرتبط با این ترور ناجوانمردانه را دارد.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان فارس در حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha