جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حوزه خواهران

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به مناسب فرارسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به مناسب فرارسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«فَقَاتِلُوا أَئِمَّةَ الْكُفْرِ إِنَّهُمْ لَا أَيْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ يَنْتَهُونَ»- توبه 12

 روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دوراندیشی و هوشمندی خمینی کبیر است که بیانگر اعتقاد و پایبندی ایشان به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است. با گذشت 40 سال از ابتکار راهبردی و آینده‌نگرانه حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، آرمان آزادی قدس شریف و حمایت از ملت فلسطین، به یک مطالبه بین‌المللی تبدیل شده است.

روز قدس دیگری از راه می‌رسد، در حالی‌که دشمن همیشگی مسلمانان آمریکای جنایت‌کار با دسیسه‌ای جدید با عنوان معامله قرن تلاش می‌کند تا جایگاه رژیم غاصب صهیونیستی را در سرزمین مقدس مسلمانان ایمن سازد و گسترش دهد.

در این میان برخی از سران مرتجع کشورهای عربی که به عبد ذلیل و حقیر مستکبران بدل گشته‌اند، چشم خود را بر جنایت‌های سبعانه و عهدشکنی‌های مکرر آمریکای جنایت‌کار بسته‌اند و بی‌اعتنا به مصالح جامعه اسلامی آشکار و نهان از این طرح حمایت می‌کنند.

امروز اما امت بزرگ اسلامی و جوانان زنده‌دل آن بیدارتر از هرروز دیگر در مقابل این طرح نیز همچون خباثت‌های پیشین آنان ایستاده‌اند و نخواهند گذاشت فریب جدید شیطان بزرگ به ثمر نشیند.

 ملت بزرگ ایران به پیروی از به مقتدای خود که فرمودند «اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید و ان‌شاءالله تا 25 سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت» در انتظار محو کامل این غده سرطانی امسال پرشورتر از سال‌های گذشته در روز جهانی قدس، با فریاد مرگ بر اسرائیل، خشم و نفرت خود را از رژیم سفاک صهیونیستی و حامیان و ایادی آنها اعلام می‌کند.

 جمعه آخر ماه مبارک رمضان، جای جای میهن اسلامی جلوه‌گاه وحدت و یکپارچگی آحاد امت اسلامی غیور و غیرت‌مند برای حمایت از ملت فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف خواهد شد و این پیام را به جهانیان به‌ویژه جبهه استکبار و صهیونیسم بین‌الملل و دشمنان اسلام ابلاغ خواهد کرد که ملت ایران با درک اهمیت عمق راهبردی انقلاب اسلامی در منطقه و جهان امروز، هیچگاه از فلسطین به عنوان مسأله اول جهان اسلام و نیز مسأله حیاتی جامعه عدالت‌خواه و صلح طلب غفلت نخواهد کرد.

طرح و خط سیر معامله ننگِ موسوم به معامله قرن و پیگیری آن از سوی دلالان هم‌بسته اقتصادی و خانوادگیِ آمریکایی- صهیونیستی، بیش و پیش از هر چیز نشان دهنده این حقیقت است که مسیر سازش تا چه میزان مسیری قهقرایی و ارتجاعی است.

سازشکارانی که برای حفظ حکومت چند روزه خود، «مسیرِ بی حد یقف سازش» را تا منتهای تبدیل شدن به مزدورانی در دست رژیم غاصب صهیونیستی پیموده بودند، امروز به صف محکوم‌کنندگان این اقدام پیوسته‌اند و این بدان معناست که تا همین جای کار نیز خط مقاومت پیروز این معامله بی‌فرجام است.

پیش‌بُرد معامله قرن از مسیر اقتصاد و تجارت نیز نشان‌گر آن است که تا چه اندازه راهکارهای مستکبران جهان در برابر ملت‌های در خط مقاومت مشابه و تکراری است. سرمایه‌داران جهانی اهرم اقتصاد را از تهران تا بیت‌المقدس، بر سر مستضعفین عالم بلند کرده‌اند؛ بی‌شک پاسخ مقاومت فلسطین و آحاد امت اسلامی به تهدید و تطمیع‌های اقتصادیِ معامله‌گران قرن، از جنس پاسخ‌هایِ مردم ایران اسلامی، این مسقط الرأس مقاومت خواهد بود؛ همچنان که تا کنون این چنین بوده است.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران نیز ضمن همراهی هرساله در راهپیمایی های روزقدس، انزجار و نفرت بیش از پیش خود را از رژیم کودک کش و ظالم صهیونیستی باحضوری پرشورتر و پررنگ‌تر خود اعلام می‌دارد و از همه مردم شریف، ولایتمدار و روزه دار به ویژه طلاب و کارکنان فرهیخته حوزه‌های علمیه خواهران، گروه‌ها، جریان‌ها، احزاب و تشکلها دعوت می کند بار دیگر با حضور گسترده و معنادار خود در راهپیمائی روز قدس، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام خمینی (رحمه الله علیه) و پیروی از منویات رهبرمعظم انقلاب(مدظله‌العالی)، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و انزجار از صهیونیست ها و حامیان آنان را اعلام کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha