چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رهبران سازمان های دانشجویی پاکستان

حوزه/ رهبران سازمان های دانشجویی پاکستان در کنفرانس "قدس" گفتند: دشمنان اسلام برای تامین امنیت رژیم جعلی صهیونیستی و فراموش کردن مسئله فلسطین تروریسم را در جهان ترویج دادند و کشورهای اسلامی باید برای آزادی قبله اول اقدام کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به همت سازمان دانشجویان امامیه پاکستان کنفرانس "قدس" با حضور رهبران احزاب سیاسی و دانشجویی در لاهور برگزار شد.

فرید پراچه عضو ارشد حزب حاکم، میان محمد منیر حزب مسلم لیگ، ناصر عباس شیرازی معاون دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان، سید محمد قاسم شمسی رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان، رمیزالحسن رئیس انجمن طلاب اسلام پاکستان، عرفان یوسف رئیس سازمان دانشجویی مصطفوی پاکستان، حافظ عبدالرحمن رئیس جمعیت طلبه اسلام پاکستان، حافظ عبدالماجد ادریس رئیس سازمان دانشجویی اهل حدیث پاکستان، کاشف خان کهچی از سازمان دانشجویی سرائیکستان پاکستان و نمایندگان سازمان های دانشجویی این کشور سخنرانان این کنفرانس بودند.

سید محمد قاسم شمسی رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان در سخنرانی خود مسئله فلسطین را رمز اتحاد امت خواند و گفت: دشمنان اسلام به ویژه رژیم جعلی به دنبال این هستند که اهمیت مسئله فلسطین درمیان مسلمانان کم رنگ شود و برای فراموش کردن مسئله فلسطین و تامین امنیت رژیم جعلی اسرائیل، تروریسم را به تمام جهان به ویژه جهان اسلام تحمیل کردند.

وی مسئله فلسطین را یک مسئله حساس در امت اسلامی خواند و اظهار داشت: مسئله فلسطین فقط متعلق به کشورهای عربی نیست، بلکه یک مسئله مهم امت اسلامی است و تا حل مسئله فلسطین امنیت در جهان ممکن نخواهد شد.

ناصر شیرازی  هم در سخنرانی خود اظهار داشت: معامله قرن برای گرفتن سرزمین فلسطین از مردم مظلوم فلسطین است و بعضی از دولتمردان کشورهای کم عقل عربی هم دارند از این طرح حمایت می کنند، در حالیکه مردم فلسطین تنها مالکان این سرزمین هستند.

میان محمد منیر عضو ارشد حزب مسلم لیگ قاف پاکستان هم در سخنرانی خود گفت: مسئله فلسطین برای انسانیت و جهان اسلام یک مسئله بسیار مهم و ایمانی است و آزادی قدس مطالبه همه مسلمانان و تلاش برای آزادی فلسطین فریضه ایمانی امت اسلامی است.

در پایان حاضران این کنفرانس اعلام کردند: ما از جنبش های مقاومت فلسطین مانند حزب الله، حماس، جهاد اسلامی و پاپولر فرنت حمایت می کنیم و جمعه پایان رمضان را هم در سراسر کشور باعنوان روز قدس برگزار می کنیم و از مردم پاکستان خواستار حضور در راهپیمایی های روز جهانی قدس هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha