پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری در سخنرانی خود در کنفرانس قدس گفت: ترامپ شخص احمقی است که خواب معامله قرن را می بیند، اما جبهه مقاومت نخواهند گذاشت معامله قرن محقق شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در سخنرانی خود در کنفرانس قدس گفت: فقط مردم فلسطین مالکان حقیقی فلسطین هستند. دشمنان سعی می کنند مسئله فلسطین فراموش شود و ترامپ نیز احمقی است که خواب معامله قرن را می بیند، اما جبهه مقاومت نخواهد گذاشت معامله قرن محقق شود.

وی افزود: پاکستان باید در مسئله فلسطین به وظیفه خود عمل کند، زیرا مسئله فلسطین یک مسئله بسیار مهم اسلام است و چند کشور عربی حق ندارند به تنهایی در مورد این مسئله تصمیم بگیرند، زیرا معامله قرن را جبهه مقاومت فلسطین قبول نمی کند، معامله قرن توطئه بزرگی برای گرفتن سرزمین فلسطین از مردم مظلوم فلسطین است و متاسفانه بعضی از کشورهای عربی نیز در این توطئه به ترامپ کمک می کنند، اما هرکس معامله قرن را قبول کند خائن به اسلام شمرده خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری تاکید کرد: دشمنان اسلام می خواهند با معامله قرن رژیم جعلی اسرائیل را گسترش بدهند و این توطئه شوم آمریکا، اسرائیل و متحدانش هرگز محقق نخواهد شد، چون اکنون جبهه مقاومت نسبت به قبل بسیار قدرتمند شده و دشمنان نمی توانند جبهه مقاومت را شکست دهند.

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در ادامه اظهار داشت: عامل اصلی مشکلات جهان رژیم جعلی اسرائیل است، ما حمایت از مردم فلسطین را ادامه خواهیم داد و نمی گذاریم مسئله فلسطین فراموش شود و در شرایط حاضر ما باید طبق مبانی و نظریات محمد علی جناح بنیانگذار پاکستان کنونی عمل کنیم، چون ایشان اسرائیل را یک دولت جعلی می دانست و امام خمینی ره هم وقتی انقلاب پیروز شد سفارتخانه اسرائیل را بستند و به جای آن سفارتخانه فلسطین باز کردند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha