شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آشتیانی

حوزه/ معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه‌ شرعی است و قطعاً امسال مردم بیش از سال‌های گذشته در این راهپیمایی حماسی شرکت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا آشتیانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» با اشاره به این‌که آمریکا و رژیم صهیونیستی تنها هدفشان ضربه زدن به مردم فلسطین است، اظهار داشت: دشمنان مردم فلسطین چیز جدیدی برای علنی کردن و عملیاتی کردن ندارند به‌طوری‌که در دهه‌های اخیر از هر روزنه‌ای برای ضربه زدن به مردم فلسطین استفاده کرده‌اند و تمامی نقشه‌های آن‌ها رو شده است.

وی ادامه داد: در ماه‌های اخیر هم که بحث معامله قرن را مطرح می‌کنند اتفاق جدیدی نیست اما برای این‌که در برابر شکست‌هایی که از جبهه مقاومت خورده‌اند حرفی برای گفتن داشته باشند از معامله قرن و صلح صحبت می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آشتیانی افزود: دشمن به دنبال ضربه زدن به جبهه مقاومت است و توطئه‌های اخیر نیز در همین راستا است.

وی ادامه داد: وحدت و انسجام نیروهای مقاومت در فلسطین تنها گره‌گشای این توطئه‌ها است که باید بیش از گذشته در منطقه به وجود بیاید.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به راهپیمایی یوم‌الله روز قدس اشاره کرد و تصریح کرد: حضور در این راهپیمایی یک وظیفه‌ای شرعی است و قطعاً امسال مردم بیش از سال‌های گذشته در این راهپیمایی حماسی شرکت خواهند کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha