پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله فلاحتی-پیام روز قدس

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و مصطفی سالاری استاندار گیلان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه مشترکی صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و مصطفی سالاری استاندار گیلان به مناسبت روز جهانی قدس، بیانیه مشترکی صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس یادآور بلنداندیشی امام خمینی (ره) در پایه گذاری یک جنبش وحدت انگیز در میان مسلمانان جهان است تا در اقصی نقاط گیتی با تنوع در دیدگاه به دنبال درمان یک درد مشترک یعنی ظلم ستیزی و حمایت از مظلوم باشند.

بی تردید دامنه فراگیری تفکر انزجار از درگیری، ظلم و تجاوز به آزادی انسان ها فراتر از دین اسلام پانهاده و توانسته نور امید را در دل مردم ستمدیده فلسطین بتابد و وجودشان را دلگرم کند.

یقیناً در شرایطی که بسیاری از ایجاد تفرقه در امت اسلامی سود می برند، روز قدس عرصه همدلی، همزبانی و اتحاد مسلمین در مسیر محو غاصبان، ظالمان و آزادی این سرزمین مقدس است.

اینجانبان از تمامی مردم غیور، انسان دوست و روزه دار گیلان دعوت می کنیم با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی روز قدس، ندای حمایت خود از مقاومت ملت مظلوم فلسطین را به مستکبران اعلام کنند.

رسول فلاحتی
نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت

مصطفی سالاری
استاندار گیلان

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha