جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام خرسند

حوزه/ استاد حوزه علمیه در پیام تسلیتی به مناسبت شهادت امام جمعه کازرون آورده است : دشمنان کور دل اسلام و انقلاب بدانند که روحانیت در دل های مردم جای دارد و کشته شدن یک روحانی عزم ملت ایران را در دفاع از ارزش های انقلاب تضعیف نمی کند، بلکه آنان را در این مسیر الهی در زیر پرچم ولایت متحدتر و مصمم تر می سازد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، متن پیام تسلیت استاد مهدی هادوی تهرانی به مناسبت شهادت امام جمعه کازرون به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ (آل عمران،169)

خبر شهادت مظلومانه سرباز جانباز امام زمان (عجل الله فرجه الشریف) و شاگرد شایسته مکتب امام صادق (علیه السلام) جناب حجة الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمد خرسند (رحمه الله) امام جمعه محترم کازرون در سحرگاه 23 ماه مبارک رمضان به دست یکی از ابن ملجم های زمانه، دل هر مؤمن انقلابی را به درد می آورد و چشمانش را در این بهار طبیعت و قرآن، بارانی می کند.

عجبا که این شهید محراب آن گونه که شایسته شهدای محراب است، تجلیل نگردد! بی شک مردم اسلام خواه کازرون امام جمعه مردمی خود را که از فرزندان همان خطه بوده به شکلی شایسته تکریم خواهند کرد، تا دشمنان کور دل اسلام و انقلاب بدانند که روحانیت در دل های مردم جای دارد و کشته شدن یک روحانی عزم ملت ایران را در دفاع از ارزش های انقلاب تضعیف نمی کند، بلکه آنان را در این مسیر الهی در زیر پرچم ولایت متحدتر و مصمم تر می سازد.

اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به ساحت مقدس ولی عصر امام زمان (عجل الله فرجه الشریف) و مقام معظم رهبری (دام عزه) و مراجع معظم تقلید (دامت برکاتهم) و علمای خطه ی فارس به ویژه کازرون و خانواده محترم آن شهید عزیز برای آن بزرگوار حشر با حضرات معصومین علیهم السلام به ویژه مولایش علی ابن ابی طالب علیه السلام و برای تمام بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه ایزد بی بدیل خواستارم.

وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ (شعراء،227)

مهدی هادوی تهرانی

9 خردادماه 1398

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha