جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دعوت حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان برای راهپیمایی روز قدس

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان از مردم انقلابی برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از گرگان، آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان، از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است:

وَ لَنْ يَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرينَ عَلَي الْمُؤْمِنينَ سَبيلاً ".

روز قدس، روز استجابت دستور خداست که فرمان داد: " يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اسْتَجِيبُوا لِلَّهِ وَلِلرَّسُولِ إِذَا دَعَاكُمْ ".
 

طراحی هوشمندانه روز جهانی قدس و فرصت سازی برای نشان دادن وحدت و اراده امت اسلامی در قبال حل مسأله فلسطین و دفع غدّه سرطانی اسرائیل به عنوان اولویت اول جهان اسلام توسط حضرت امام خمینی (ره) یک تصمیم راهبردی بود که طی سالیان اخیر سبب شد در میدان رقابت سنگین و تنازع بین قدرت‌های جهانی، آرمان آزادی قدس شریف به مثابه یک ضرورت حتمی و تاریخی پلی به گذشته، حال و آینده آحاد مسلمانان عالم ایجاد کند.
 

مقام معظم رهبری (مدظله العالی )پیرامون تلاش‌ها برای به فراموشی کشاندن موضوع فلسطین، می‌فرمایند: سال‌های متمادی است که سعی می‌شود مسئله قدس فراموش شود. روز قدس، درست تیری است به قلب این توطئه؛ حرکتی است برای خنثی کردن این توطئه خباثت‌آمیزی که استکبار و صهیونیسم و طرفداران و همکارانشان دست به یکی کرده‌اند تا به‌کلّی مسأله فلسطین را به دست فراموشی بسپارند.
 

امسال در وضعیت خاصی که حاکمان بی‌خرد ایالات متحده آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و برخی از حاکمان فاسد و وابسته منطقه برای فشار بر ملت غیور ایران ایجاد کرده‌اند، تصور می‌کنند می‌توانند بر اراده آهنین ملت ایران خللی وارد سازند اما این مردم همیشه در صحنه در روز قدس امسال نیز در راستای پیروی از سیره امام راحل و منویات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی )، مانند گذشته با حضور حماسی خود بر آرمان‌های بلند امام و رهبری، مهر تاییدی خواهند زد.
 

از همه اقشار مردم شریف استان گلستان دعوت می‌ کنم با درک عمیق از شرایط کشور و منطقه با حضور گسترده‌تر از گذشته در راهپیمایی روز قدس بر پیمان مستحکم خود با آرمان‌های حق‌طلبانه مردم مظلوم فلسطین تاکید کرده و فریادهای بلند خود را از ظلم و جنایت این رژیم غاصب صهیونیستی به گوش جهانیان برسانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha