جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روابط عمومی

حوزه/ در پی تعامل و تفاهم با بانک ملی ایران، مبنی بر توقف مزایده فروش ساختمان دانشگاه ادیان و مذاهب، روابط عمومی دانشگاه بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در پی تعامل و تفاهم با بانک ملی ایران، مبنی بر توقف مزایده فروش ساختمان دانشگاه ادیان و مذاهب، روابط عمومی این دانشگاه بیانیه‌ای صادر کرد:

متن این بیانیه به شرح زیر است: 

به آگاهی مردم فهیم و جامعه علمی کشور می‌رساند که در پی تعامل و تفاهم دانشگاه ادیان و مذاهب با بانک ملی ایران، سرپرستی استان قم، درخواست مزایده فروش ساختمان این مرکز دانشگاهی لغو گردید.

فرصت را مغتنم شمرده سپاس می‌گوییم تمامی افرادی را که با همکاری یا همدلی خود، جایگاه مهم و رسالت خطیر دانشگاه ادیان و مذاهب را در سپهر فرهنگی و علمیِ کشور بیش از پیش نمایان کرده و بر آن تأکید نمودند. تشکر ویژه خود را به مراجع عظام، فضلای حوزه، استادان دانشگاه، کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و استانداری محترم قم که در این مدت از هیچ لطف و کوششی دریغ نکردند تقدیم می‌کنیم.

دانشگاه ادیان همچون گذشته با انگیزه و توان نوشونده و فزاینده، وظایف علمی و نیز رسالت انسانی و ایمانی خود را در بسط فرهنگ رواداری، تقریب و گفت‌وگوی دینی و مذهبی، و دفاع عالمانه از مذهب اهل‌بیت علیهم‌السلام انجام خواهد داد و برخی کم‌لطفی‌ها و بی‌مهری‌ها هرگز مانع ایفای نقش در زمینه فرهنگ، دین و خدمت به اسلام و نظام اسلامی، به ویژه در عرصه آرمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی جمهوری اسلامی نخواهد شد.

امیدواریم که دیگر بار شاهد وقوع آنچه بر این دانشگاه گذشت، درباره هیچ مرکز علمی و فرهنگی دیگری نباشیم!

انتظار می‌رود که سکان‌داران فرهنگ و سیاست، اگر نمی‌توانند یاری‌گر مراکزی مانند دانشگاه ادیان با دستاوردهایی عظیم در تربیت هزاران محقق و کارگزار فرهنگی، نشر صدها عنوان کتاب، و میزبانی و برگزاری بیش از صدها نشست و دیدار با حضور اندیشمندان خارجی، باشند، دست‌کم، مانعِ آن شوند که این پایگاه‌های علم‌ و فرهنگ، به خاطر برخی تنگناهای مالی یا بدهی‌های اندک بانکی، هتک حیثیت شوند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha