پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام فاطمی نسب

حوزه/ مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت:دغدغه های انقلابیون شهر الوند و امت حزب الله به هیچ عنوان در راستای منفعت شخصی و حزبی نبوده و این روحیه انقلابی گری سبب بروز مطالبات شده و البته باید مراقب بود هیجان های زودگذر بر روحیه انقلابی گری غالب نشود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب، امروز در جمع اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان الوند گفت: یکی از مهم ترین وظایف ستادهای نماز جمعه، ساری و جاری کردن وحدت در جامعه است که باید همه افراد و گروه ها در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام جمعه فقید این شهر مرحوم حجت الاسلام طهماسبی خاطرنشان کرد: این استاد فقید حوزه علمیه قزوین یکی از ائمه جمعه باسواد، مردمی، وحدت آفرین و انقلابی استان قزوین بود و مردم از ایشان و خدماتشان همواره به نیکی یاد می کردند.

حجت الاسلام فاطمی نسب در رابطه با اتفاقات اخیر شهر الوند بیان کرد:آنچه که شهر الوند بیش از هر زمان دیگر به آن نیازدارد آرامش ووحدت بین آحاد مردم است که این مهم با محوریت امام جمعه محقق خواهد شد.

وی اظهار کرد: دغدغه های انقلابین شهر الوند و امت حرب الله به هیچ عنوان در راستای منفعت شخصی و حزبی نبوده واین روحیه انقلابی گری سبب بروز مطالبات شده و البته باید مراقب بود هیجان های زودگذر بر روحیه انقلابی گری غالب نشود.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین تصریح کرد: در مطالبه گری ها و انقلابی گری ها باید اصول مطالبه گری بر اساس قرآن کریم روایات اهل بیت و منویات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری انجام شود که خوشبختانه این مهم تا حدود زیادی در مطالبات مردم شهر الوند مشاهده می شود.

استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: در مطالبه گری ها باید اصل کرامت انسانی رعایت شود و اگر مفسده ای هنوز ثابت نشده نباید توسط مردم قضاوت شود، چرا که بر اساس قوانین جمهوری اسلامی تشخیص این امور با قوه قضاییه است که خوشبختانه در این زمینه دادگستری استان قزوین به صورت مقتدرانه وارد عمل شده و پیگیر موضوعات است.

وی ادامه داد: نماز جمعه بهترین مکان برای بیان مطالبات به حق مردم است و این تریبون مقدس در اختیار همه اقشار و جریان های سیاسی تحت ظل جمهوری اسلامی است.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha