جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله العظمی اسحاق فیاض

حوزه/ آیت‌الله محمد اسحاق فیاض درگذشت آیت‌الله محقق کابلی(ره) را تسلیت گفتند و خاطرنشان کردند که این عالم جلیل‌القدر، ضمن رسیدن به کمالات معنوی، از خدمت به طلاب علوم دینی و ترویج و تدریس علوم اهل بیت(ع) دریغ نورزید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت‌الله اسحاق فیاض از مراجع تقلید ساکن نجف اشرف با صدور پیامی درگذشت آیت الله محقق کابلی را تسلیت گفتند. در این پیام آمده است: "با مزید تأسف و حزن، خبر ارتحال عالم ربانی جناب آیه الله حاج شیخ قربان علی محقق(قدس سره) را دریافت کردیم".

در ادامه این پیام آمده است: "ایشان عمر پربرکت خود را جهت تعلیم و تعلم در حوزات علمیه نجف اشرف و قم سپری کردند و ضمن رسیدن به کمالات معنوی، از خدمت به طلاب علوم دینی و ترویج و تدریس علوم اهل بیت(ع) دریغ نورزیدند... و در آخر ندای ملکوتی حق را لبیک گفته و به رفیق اعلی پیوستند".

آیت‌الله فیاض ضمن عرض تسلیت به بازماندگان آن فقید سعید و طلاب حوزه های علمیه و مردم شریف افغانستان و سایر دوستداران، از خدای متعال علو درجات آن مرحوم را آرزو کرد و مسألت نمود که خداوند ایشان را در زیر سایه رحمت و مغفرت خود در بهشت برین با اولیای طاهرینش محمد و آل محمد(ع) محشور کند و به بازماندگان و محبان او صبر جزیر و اجر جمیل عطا کند.

پیام تسلیت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha