جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نصرالله پژمانفر- نماینده مشهد در مجلس

حوزه/ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به توهین روزنامه همدلی به امام جمعه موقت تهران، گفت: وزارت ارشاد باید با این روزنامه که یارانه دولتی هم می‌گیرد، برخورد کند و جلوی این حرمت‌شکنی ها را بگیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه 27 خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: ضمن تشکر و سپاسگذاری خداوند به واسطه وجود رهبر بزرگواری که با مواضع انقلابی و الهی و ایستادگی در مقابل جریان استکبار، سبب سرفرازی ملت ایران و جامعه بشریت شده اند و این مسئله را ناشی از معنویت ایشان دانسته و امیدواریم ما به عنوان سربازان ایشان در این مسیر ثابت قدم باشیم.

وی در توضیح اخطار خود افزود: این تذکر در ارتباط با صفحه اول روزنامه همدلی است که در روز گذشته از عنوانی استفاده کرده و عکسی گذاشته است که توهین به یکی از ائمه جمعه کشور محسوب می‌شود. ایشان عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری است، به هرحال نسبت به وی هتک حرمت شده و متاسفانه برخورد مناسبی در برابر این توهین صورت نگرفته است، لذا از وزیر ارشاد درخواست دارم جلوی این حرمت‌شکنی ها را بگیرد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه این گونه کارهای زشت و نامناسب در جامعه ما صورت می‌گیرد و هیچ کس با آنها برخورد نمی‌کند و حرمت‌ها زیر پا گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: طبق بررسی‌های صورت گرفته این روزنامه یارانه قابل توجهی را از وزارت ارشاد دریافت کرده است و باید جلوی این مسائل و حرمت شکنی‌ها گرفته شده و اجازه ندهیم در جامعه به روحانیت و سادات و ائمه جمعه برخورد نامناسب شود.

عبدالرضا مصری، نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت در پاسخ به تذکر حجت الاسلام پژمانفر، گفت: شخص مورد توهین قرار گرفته حق دارد در همان روزنامه بیانیه یا اظهارنظری ارائه دهد.

 

گفتنی است، روزنامه همدلی، روز گذشته ۲۶ خرداد، در صفحه نخست خود با انتشار عکسی و انتخاب تیتر مغرضانه ای، به آیت الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران توهین کرده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سلام IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    0 1
    داوری زودهنگام است نمی شود از این عکس تعبیر به هتاکی کرد
  • مجدد سلام IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    0 1
    جناب پژمانفر به جای ایرادگیری های غیر محرز ، وظایف اصلی خود را انجام دهد البته آقای پژمانفر انسان شریفی است ولی نباید در جامعه جریان سازی کند
  • مصطفی IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
    0 0
    توهین آمیز بودنش کاملا روشن و مشخص است ... از آقای مصری که ادعای انقلابی بودن دارد تعجب است که می‌گوید: «شخص مورد توهین قرار گرفته حق دارد در همان روزنامه بیانیه یا اظهارنظری ارائه دهد.» توهین، جرم هست و باید با آن برخورد قضایی حقوقی شود، توضیح و بیانیه در جایی است که سخن دروغ و خلاف واقعی را به کسی نسبت دهند .. نه در جایی که شخصی رو مورد تمسخر قرار دهند