پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله فلاحتی-سازمان تبلیغات

حوزه/ امام جمعه رشت به ماجرای ضرب و شتم بانوی محجبه در خمام اشاره کرد و گفت: مردم از مسئولان انتظار برخورد با هنجارشکنان حادثه بانوی آمر به معروف خمامی را دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه در رشت؛ حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، امروز به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام راحل(ره) در یکم تیرماه سال ۱۳۶۰ ، با مدیرکل و شورای معاونین و شبکه تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان دیدار و گفت و گو کرد.

امام جمعه رشت در این دیدار،  سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی را ایام الله عنوان و تصریح کرد: سالروز تشکیل تبلیغات اسلامی را تبریک می گویم و از تلاش های خاموش و پنهان کارکنان این سازمان قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: تلاش های سازمان تبلیغات اسلامی پنهان، ناشناحته و گسترده است ضمن اینکه مورد توجه بسیاری از مسئولان واقع نمی شوند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه تنها جایی که در نظام اسلامی سرمایه گذاری نمی شود و یا سرمایه گذاری در آن نادر کم بود] تبلیغات اسلامی است، تصریح کرد: صمیمانه قدردان تلاش های متولیان سازمان تبلیغات اسلامی هستیم و فعالیت های انجام شده را درک می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی، خواستار وجود رابطی برای رسیدگی به امور روحانیون در مناطق مختلف گیلان شد و بیان کرد: توجه به روحانیون و خانواده آنها که در نقاط دور و نزدیک به تبلیغ دین خدا می پردازند، حائز اهمیت است.

رئیس شورای حوزه علمیه گیلان بر فعالیت با اخلاص روحانیون و مبلغان تاکید کرد و گفت: خدای متعال به افراد صادق در کار کمک می کند.

استاد حوزه با اشاره به حضور مبلغان در روستاهای مناطق مختلف استان، اظهار کرد: روحانیون با امواج توفنده دشمنان مواجه هستند و باید پاسخگوی این شبهات باشند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی، مطالعه مستمر را راهکار پاسخگویی روحانیون به شبهات عنوان کرد و یادآور شد: در دیداری که خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدم، ایشان بر مطالعه مستمر روحانیون تاکید داشتند.

وی با بیان اینکه کوتاه سخن گفتن در خطبه ها از توصیه های مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: رمز موفقیت یک طلبه در روزگار ما کوتاه سخن گفتن است.

امام جمعه رشت به ماجرای ضرب و شتم بانوی محجبه در خمام اشاره کرد و افزود: مردم از مسئولان انتظار برخورد با هنجارشکنان حادثه بانوی آمر به معروف خمامی را دارند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با تاکید بر توجه به نسل جدید، بیان کرد: ما می خواهیم همه مربیان مهدکودک ها و پیش دبستانی های گیلان در کلاس های آموزشی شرکت کنند تا شیوه های نوین تربیت اسلامی برای آنها بیان شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha