شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شرکت طلای رزشوران

حوزه / شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران شایعه کمک ۵۵ میلیارد تومانی این شرکت به امام جمعه شهرستان تکاب را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران، انتشار نامه ای با امضای مهدی کرباسیان، ریاست وقت هیأت عامل سازمان توسعه و نوسازی معدن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) در برخی شبکه های اجتماعی مبنی بر کمک 55 میلیارد تومانی این شرکت به امام جمعه تکاب برای هزینه در مصلای شهر، مساعدت به هیئات مذهبی، و… را جعلی و مندرجات آن را کذب محض اعلام کرد.

متن نامه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

روابط عمومی محترم فرمانداری تکاب

سلام علیکم

احتراما در پی انتشار تصویر نامه مجعول به شماره ۲۵۹۹۱۷ خم مورخ ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ با جعل امضا ریاست محترم هیأت عامل وقت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در برخی شبکه‌های اجتماعی تکاب دایر بر مساعدت در تخصیص اعتبار و پرداخت مبالغی جهت امور عمرانی، فرهنگی و غیره، بدینوسیله به استحضار می‌رساند نامه منتشره و امضای ذیل آن کاملا جعلی بوده و موارد عنوان شده صرفا در جهت تشویش اذهان عمومی و تخریب اشخاص صورت گرفته و مفاد و مندرجات نامه مذکور نیز کذب محض می‌باشد.

مراتب جهت بهره برداری لازم از سال می گرند

محمد على اخلاقی‌نیا

سرپرست روابط عمومی

رونوشت:

دفتر نماینده محترم شهرستان تکاب جهت استحضار
رئیس محترم دادگستری شهرستان تکاب جهت استحضار
 دفتر امام جمعه محترم جهت استحضار

نامه تکذیبیه شرکت گسترش معدن و صنایع معدنی طلای زرشوران

 

گفتنی است، روز گذشته نامه ای با امضای «مهدی کرباسیان» مدیرعامل وقت ایمیدرو به محمد شریعتمداری، در شبکه های مجازی منتشر شد که براساس آن شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران ۵۵ میلیارد تومان برای هزینه در مصلای تکاب، مساعدت به هیئات های مذهبی، و… به امام جمعه تکاب کمک کرده است.

این ادعای کذب با واکنش مجمع طلاب و فضلای شهرستان تکاب و همایون هاشمی، نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی روبرو شد. هاشمی همچنین این نامه را جعلی خواند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha