پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین کبیریان-مدیر حوزه خواهران تهران

مدیر حوزه علمیه تهران با اشاره به آیه نفر گفت: تبلیغ دین برای مردم جزو وظائف اصلی طلاب است و برای تحقق این هدف باید فعالیت‌های تبلیغی، فرهنگی و سیاسی گسترده‌تر و بیشتر بشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین کبیریان، مدیر حوزه علمیه خواهران، در نشست دانش آموختگان حوزه‌های علمیه خواهران که عصر امروز در حسینیه فاطمه زهرا(س) تهران برگزار شد، با اشاره به مسئولیت‌های طلاب و مبلغین حوزه خواهران و ظرفیت بالای آن‌ها گفت: مقام معظم رهبری در دیدار ماه رمضان با طلاب سراسر کشور فرمودند که ظرفیت طلاب حوزه خواهران زیاد است و باید حداکثر استفاده از آن شود. همچنین ایشان بارها گفته‌اند که پدیده حوزه خواهران پدیده مبارکی است و باید از آن هزاران فقیه، فیلسوف و محقق خارج شود.

وی ادامه داد: خداوند در آیه شریفه‌‌ نفر دو بحث را درباره کسانی که به تعمق در دین می‌پردازد، بیان می‌کند. بحث اول درباره فقاهت و علم آموزی در دین است. اینکه ورود به حوزه علمیه و تفقه در دین از وظایف ماست و این امر با یک دوره حوزه تکمیل نمی‌شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران تهران افزود: بحث دوم انذار و تبلیغ دین برای مردم است و برای تحقق این هدف باید فعالیت‌های تبلیغی، فرهنگی و سیاسی گسترده‌تر و بیشتر بشود و همه این وظایف بر دوش طلاب و مبلغانی است که باید مدارج بالای علمی را بگذرانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha