جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
مدیر مدرسه علمیه خواهران شهید مطهری تنکابن

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران شهیدمطهری(ره)تنکابن گفت: حضور برخی افراد و شخصیت ها در این جشن، دهن کجی به ملت بزرگ و غیور ایران و مایه بدنامی و بی آبرویی آن هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، خانم طبری در جمع طلاب مدرسه علمیه خواهران شهیدمطهری(ره) تنکابن ضمن محکومیت برگزاری جشن تولد ملکه انگلیس در ایران، بیان کرد: حضور برخی افراد و شخصیت ها در این جشن، دهن کجی به ملت بزرگ و غیور ایران و مایه بدنامی و بی آبرویی آن هاست.

مدیر مدرسه علمیه شهید مطهری تنکابن افزود: ملت بزرگ و دلاور ایران در طول تاریخ، جنایت ها و خیانت های انگلیس را به وضوح دیده و هیچ گاه فریب دوستی خباثت آلود استعمار پیر را نمی خورد.

 طبری خاطر نشان کرد: سفیر دولت خبیث انگلیس در ایران، باید بداند او نماینده سر افکنده ترین و حقیرترین دولت جهان بوده و دوران سلطه شیاطین در ایران پایان یافته است و جامعه اسلامی خود را از آلوده شدن به میکروب های این سفارت خانه پلید پاک خواهد کرد.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی هیچ گاه جنایت هولناک انگلستان علیه ملت مظلوم ایران را در یک قرن پیش، که موجب قتل عام قریب به 10 میلیون ایرانی شده را هرگز فراموش نخواهد کرد.

مدیر مدرسه علمیه شهید مطهری تنکابن خاطر نشان کرد: حوزه علمیه خواهران ضمن ابراز انزجار از شرکت کنندگان در این جشن، از مسئولین سیاسی جمهوری اسلامی ایران انتظار دارد که با هوشمندی، درایت و بصیرت در مقابل این گونه برنامه ها برخورد کرده و با توجه به منافع ملی و غیرت اسلامی مردم دلاور ایران زمین، این گونه برنامه ها را مدیریت کند تا خون شهداء و ارزشهای دینی  این مرز و بوم پایمال نشود.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha