چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تبلیغی

حوزه/ مسئول گروه فرهنگی تبلیغی انصار الحجه(عج) نجف آباد گفت: طرح «به سوی بهشت»، طرح تربیتی مستمری است که برنامه های جذاب و شاد و کلاس های فناوری و خلاقیت را در بر دارد.

 خبرگزاری«حوزه» - اصفهان، احسان خدادادی متولد سال ١٣٦٣ در اصفهان است و حالا چند سالی است با مدیریت گروه فرهنگی تبلیغی انصاران حجت، سعی در اشاعه دین در بین نوجوانان روستایی دارد.

حجت الاسلام  خدادادی در گفتگو با خبرنگار «حوزه » در اصفهان، در زمینه برنامه های گروه فرهنگی تبلیغی انصار الحجه(عج) نجف آباد، اظهار کرد: گروه فرهنگی تبلیغی انصار الحجه(عج) چند سالی به صورت غیر رسمی فعالیت داشت، ولی از سال گذشته تا کنون فعالیت رسمی خود را اغاز کرده. بیشتر اعضای شرکت کننده این گروه از اساتید، کادر، طلاب و کارکنان انصارالحسین نجف اباد هستند.

وی افزود: تعداد اعضای این گروه که به صورت رسمی فعالیت داشته و دارای پرونده باشند ١٦ نفر است، ولی در بعضی از برنامه های خاص مثلا برای مدارس و مراسمات، از نیروهای غیر رسمی هم استفاده می شود.

مسئول گروه فرهنگی تبلیغی انصار الحجه(عج) با بیان اینکه تا به حال سه بار اعزام در ایام ماه محرم، دهه فجر و ایام فاطمیه صورت گرفته است، افزود: مبلغان به صورت سنتی در مساجد و مدارس شرکت می کردند و برنامه های مختلف مانند تئاتر و اجرای برنامه های شاد داشته اند.

وی ادامه داد: امسال هم در ماه مبارک رمضان از تمام ظرفیت های موجود استفاده کردیم و با گروه های مختلف همکاری هایی انجام شد. مثلا در تیران با گروه «فانوس شب» که کار تئاتر می کردند، همکاری و برنامه هایی برای جلوگیری از افکار انحرافی اجرا شد.

خدادادی تاکید کرد: در اعزام مبلغ به مساجد تقریبا همه 16 نفر عضو حداقل یک نوبت حضور داشتند و در ماه مبارک هر روز نشست ها حول یک موضوع با محوریت حوزه علمیه نجف آیاد تشکیل می شد که موضوعاتی همچون خانواده، عرفان های کاذب، سیاسی، اخلاقی و نهج البلاغه مورد بحث قرار می گرفت و به این منظور پوسترهای تبلیغ در سطح شهر پخش شد تا اطلاع رسانی انجام شود.

وی اظهار کرد: برنامه هایی نیز در پارک ها در نظر داشتیم، با توجه به این که امسال هوا خنک بود کمتر از این برنامه ها استقبال شد و فقط برنامه های مشاوره در پارک حاجی آباد با حضور مشاور روحانی برگزار شد، البته قصد داریم این برنامه ها را گسترش دهیم.

مسئول گروه فرهنگی تبلیغی انصار الحجه(عج) تاکید کرد: بریا تابستان برنامه های مختلفی در نظر گرفته ایم؛ برنامه ای تحت عنوان «به سوی بهشت» که چند سال پیش توسط گروه علمدار انجام شد و مسجد جامع الامام نجف آباد میزبان آن بود و امسال رایزنی شده که این طرح به صورت طرح تابستانه، منسجم تر و با قوت بیشتر با همکاری گروه علمدار در حوزه علمیه نجف آباد برای دانش اموزان پایه هفتم برگزار شود.

وی اضافه کرد: طرح «به سوی بهشت»، طرح تربیتی مستمری است که برنامه های جذاب و شاد و کلاس های فناوری و خلاقیت را در بر دارد.

خدادادی با بیان اینکه امیدواریم طرح تربیتی «به سوی بهشت» طولانی مدت باشد، خاطر نشان کرد: این طرح از اول تیرماه تا پایان مردادماه برقرار است و برنامه ریزی شده به صورت هفتگی هر هفته این برنامه را ادامه داده تا ارتباط با بچه ها حفظ شود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha