پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: در سیلی که اخیرا در کشور به راه افتاد، ما شاهد بودیم که ۶ هزار طلبه به مناطق سیل زده اعزام شدند و به خدمت رسانی پرداختند؛ این کار دقیقا همان تبلیغ عملی بود که خوشبختانه در بین مردم اثرگذار بود، ما باید در همه زمینه ها این کار را بکنیم و خودمان در میدان حضور پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،  حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر در دیدار حجت الاسلام والمسلمین عزت زمانی مدیرکل و مدیران اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم که در دفتر  معظم له برگزار شد، عنوان کردند: انتظار می رود که با انتصاب حجت الاسلام والمسلمین قمی کارهای سازمان تبلیغات به نحو احسن و بهتر از وضع موجود پیش برود.

ایشان با تاکید بر لزوم افزایش کیفیت کارهای سازمان تبلیغات اسلامی افزود: یکی از نواقص مهمی که امروز در سازمان تبلیغات وجود دارد این است که تبلیغات عملی ضعف دارد.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه مبلغان در زمینه تبلیغات زبانی کارهای خوبی انجام داده اند، گفت: اما باید بدانیم حرفی که با عمل توام باشد تاثیرگذار است و سازمان تبلیغات باید تبلیغ عملی را موردتوجه قرار دهد، چرا که در این قسمت ضعف وجود دارد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر اولویت قرار دادن تبلیغ عملی مطرح کردند: ما اگر مردم را دعوت به کاری می کنیم، باید خودمان نیز در عمل آن کار را انجام دهیم و روایات می فرماید که باید این دو عمل با هم خوانا باشد.

ایشان با بیان اینکه اعمال ائمه ما برای مردم الگو بود ادامه دادند: در سیل اخیر 6 هزار طلبه برای خدمت رسانی به مردم اعزام شدند، این کار دقیقا همان تبلیغ عملی بود که خوشبختانه در بین مردم اثرگذار بود، ما باید در همه زمینه ها این کار را بکنیم و خودمان در میدان حضور پیدا کنیم.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به آیه ای از قرآن کریم تصریح کردند: خداوند می فرماید که تا عمل مردم عوض نشود، نعمتی نصیب آن ها نمی شود و این اهمیت عمل را می رساند و عمل ما باید برای مردم اسوه باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha