پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 19, 2024
مدرسه علمیه الزهرا(س) ساری

حوزه/ مدير مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) ساری مهم‌ترين هدف از برگزاري اردوهاي جهادي طلاب را توسعه و ترویج فرهنگ دینی و سازندگي دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در مازندران، خانم طالب زاده در اردوي جهادي که با حضور معاونين، کادر و طلاب مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) ساری در روستاي کفرات شهرستان نکا برگزار شد، ضمن بيان اهمیت اردوي های جهادي، بیان کرد: کار جهادي براي رضاي خداست و اجابت فرمان حق در کمک به همنوع و از خودگذشتی، بزرگ‌ترين و مقدس‌ترين غنيمتي است که از اين اردو ها براي انسان حاصل می شود.

وی افزود: تذکر و همياري به يکديگر در پيمودن مسير رشد و کمک به سايرين براي ساختن فضاي فرهنگي و مذهبي محيط نيز از جمله فوائد برگزاری اردوهای جهادی است.

مدير مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) ساری تصریح کرد: توسعه فرهنگ محروميت زدايي در بين جوانان و ايجاد روحيه سازندگي و اميد در مردم منطقه از جمله رسالت های طلاب جهادگراست.

وی در پایان اعلام کرد: در پيشگاه خداوند نيت و توجه به کار اهميت دارد نه پست و مقام و جايگاه‌هاي اعتباري دنيا، شما عزيزان بسيجي که بدون چشم داشت و منت در روستاها خدمت مي کنيد هميشه الگوي سايرين هستيد و خواهيد بود.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha