چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مراسم بزرگداشت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران

حوزه/ مدیرکل امور تبلیغ حوزه علمیه خواهران بیان کرد: آنچه اسلام به زن داد عزت بود و ما به دنبال این هستیم که این ذائقه شیرین اسلام را به دختران جوان و کودکانمان در سرتاسر گیتی بچشانیم و به جهان ثابت خواهیم کرد که حجاب ما سلاحی است که ما را برای کنشگری حداکثری اجتماعی حفظ می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، ماندانا جلالی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی که به همت  معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران کشور در مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، اظهار داشت: برنامه ریزی ما برای گام دوم انقلاب حرکت از سمت فعالیت های فردی به سمت فعالیت های جمعی تبلیغی بوده و اگر این قطرات در کنار هم جمع شوند، می توانند در مقابل امواج تهاجم دشمن ایستادگی کنند.

وی افزود: در اهمیت و ضرورت تبلیغ و انذار دینی آن چیزی که بسیار مهم است و طلاب خواهر باید بدان توجه کنند، این است که در گام دوم انقلاب حوزه های علمیه خواهران یکی از برکات حوزه علمیه است.

مدیرکل امور تبلیغ حوزه علمیه خواهران گفت: در 40 سال دوم انقلاب اسلامی و همزمان با اولویت دادن دشمن به بحث عفاف و نهاد خانواده، ما با نگاه تهاجمی و مطالبه گرانه و به صورت گروهی حرکت تبلیغی خود را ادامه خواهیم داد.

جلالی بیان کرد: یکی از منویات جدّی رهبر انقلاب استراتژی تهاجم و برخورد مطالبه گرانه جامعه بانوان در مقوله خانواده بوده و در 40 سال اول بیشتر در پی پاسخگویی به شبهات بوده ایم.

وی مطرح کرد: ما به جهت اینکه در امالقرای جهان اسلام هستیم، برای حفاظت از حرم کریمه اهلبیت(س) اقدام خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد که شهر قم جایی برای جولان دادن مظاهر غیرعفیفانه باشد.

مدیرکل امور تبلیغ حوزه علمیه خواهران تصریح کرد: آنچه اسلام به زن داد عزت بود و ما به دنبال این هستیم که این ذائقه شیرین اسلام را به دختران جوان و کودکانمان در سرتاسر گیتی بچشانیم و به جهان ثابت خواهیم کرد که حجاب ما سلاحی است که ما را برای کنشگری حداکثری اجتماعی حفظ می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha