جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سریال گاندو

حوزه/ منتقد حوزوی سینما و تلویزیون از مسئولان صدا و سیما خواست تا قاطعانه از ساخت سریال هایی جسورانه ای و خوبی همچون "گاندو" حمایت لازم را به عمل آورند.

حجت الاسلام و المسلمین سلمان رضوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: سریال گاندو، جزو معدود سریال های تولید شده در سازمان صدا و سیماست که به موضوعات واقعی به ویژه در رابطه با فعالیت های جاسوسی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی می پردازد و از این حیث حقیقتاً ساخت و نمایش این گونه آثار، بسیار ارزشمند و مغتنم است.

وی افزود: از این حیث باید از سازمان اوج نیز حمایت کرد که به عنوان یک سازمان فرهنگی و رسانه ای با دغدغه های انقلابی، شرایط تولید این گونه مجموعه ها را فراهم می کند.

مدیر گروه اخلاق و رسانه مرکز پژوهش های اسلامی صداو سیما همچنین گفت: البته در چند قسمت از این سریال که به موضوع ارتباط داشتن بستگان برخی مسئولان رده بالای کشور با شخصیت جاسوس ارتباط داشت، شاهد برخی فشارها از سوی دولت به مسئولان رسانه ملی بودیم و این در حالی است که مدیران صدا و سیما باید از این کارها حمایت قاطع کنند تا در ادامه مسیر شاهد فشارها برای سانسور برخی حقایق نباشیم.

وی بیان داشت: همان طور که در تیتراژ سریال هم عنوان شده، داستان این سریال واقعی است اما به هر حال اقتضائات سریال سازی می طلبد که یک مقداری هم درام پردازی صورت گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین رضوانی خاطرنشان کرد: از آن جا که یکی از رسالت های مهم رسانه ملی، روشنگری است لذا باید از این دست آثار حمایت کرد و واقعاً جای سریال هایی مثل گاندو در شبکه های مختلف سیما خالی است و حال آن که بعضاً شاهد تولید سریال های کم محتوا و فانتزی هستیم که صرفاً برای پرکردن آنتن تلویزیون مفید هستند.

وی گفت: در واقع لازمه فعالیت یک رسانه حقیقت گرا این است که به مسایل حقیقی جامعه و مشکلات اصلی و پیرامونی اجتماع انسانی بپردازد و از این حیث قطعاً سریال گاندو یکی از سریال های جذاب و پرطرفدار صدا و سیما در سال های اخیر است که با استقبال خوب مخاطبان نیز همراه شده است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علیرضا IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    0 0
    لطفاً ساعت پخش سریال گاندو ۲را اعلام فرمایید با تشکر