شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حجت الاسلام حسن فریدون - سمنان

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان، جزئیات برنامه های شهید تازه تفحص شده حسین امینیان در شاهرود را تشریح کرد.

حجت الاسلام حسن فریدون در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به جزئیات برنامه‌های مراسم استقبال و تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده حسین امینیان در شاهرود اظهار داشت: مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده حسین امینیان در شاهرود، دوشنبه ۱۰ تیرماه ساعت ۱۸:۳۰ در گلزار مطهر شهدای این شهرستان برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان تصریح کرد: آیین وداع با پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده حسین امینیان در شاهرود، در همان روز دوشنبه پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد حضرت رسول اکرم(ع) واقع در خیابان ابن سینا برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده حسین امینیان، سه شنبه ۱۱ تیرماه ساعت ۹ صبح از مقابل کانون بسیج شاهرود (معراج شهدا) و مراسم بزرگداشت این شهید عزیز، ساعت ۱۷ تا ۱۹ همان روز در مدرسه قلعه شاهرود برگزار می‌شود.

شهید دانش‌آموز «حسین امینیان» متولد ۱۳۴۳ در شاهرود بیست و ششم تیرماه سال ۱۳۶۱ در سن ۱۸ سالگی آسمانی شد و پیکر مطهر وی در تفحص‌های اخیر پیدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha