شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امین انصاری دبیر کل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران

حوزه/ دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی برگزاری این همایش را گامی در جهت تبیین هدفمند بیانات مقام معظم رهبری ذکر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، امین انصاری، صبح امروز در افتتاحیه کنفرانس بین المللی «حقوق بشرآمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری»، در سالن مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامي(يادمان شهدای هفتم تیر) تهران گفت: حقوق بشر آمریکایی واژه ای بدیع بود که با هوشمندی هدفگذاری دقیق از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب خردادماه در همین رابطه موارد مشخصی را بیان کردند و خواستار افشا و مقابله با این جنایات شدند؛ سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی با همکاری دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری و دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه کشور، اقدام به برگزاری چهار نشست تخصصی در شهرهای مختلف نمود.

دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ادامه داد: در این همایش نیز سعی داریم همین هدف را دنبال کنیم.

وی به ارسال مقالالت نیز اشاره کرد و گفت:‌ آیات و حجج اسلام والمسلمین دستغیب، مصباح عاملی، کعبی، حیدری، حسینی همدانی، حسینی شاهرودی، صفایی بوشهری، و ... از جمله  افرادی بودند که مقالات خود را  به این کنفرانس ارسال کردند.

وی با اشاره به شخصیت های بین المللی که با مقالات خود در این همایش مشارکت کردند، افزود: این همایش با حضور این بزرگان و شخصیت های برجسته تزیین یافته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha