شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مرضیه هاشمی خبرنگار شبکه پرس‌تی وی

حوزه/ خبرنگار آمریکایی بیان کرد: حقوق بشر آمریکایی با پول عربستان خریدنی است

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مرضیه هاشمی، ظهر امروز در افتتاحیه کنفرانس بین المللی «حقوق بشرآمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری»، در سالن مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامي(يادمان شهدای هفتم تیر) تهران گفت: بیش از 150 میلیون سرخپوست و 60 میلیون آفریقایی توسط اروپایی های آمریکایی شده از بین رفتند تا آمریکا به این شکل ایجاد شود.

وی افزود: هر روزه شاهد اتفاقات مختلفی در آمریکا هستیم که باعث می شود سیاهپوستان به راحتی در این کشور کشته شوند؛ سیاه پوستان جمعیت 45 میلیون نفری در آمریکا هستند.

خبرنگار آمریکایی پرس تی وی بیان کرد: هر روزه شاهد کشته شدن سیاه پوستان هستیم و آموزش های ما به کودکان مان برای حفظ جان آنها در مقابل سفید پوستان است؛ امروز زندانیان سیاه پوست و سرخ پوست که در حرکت هایی چون «موو» حضور داشتند بیش از چهار دهه در زندان به سر می برند؛ این گروه سعی داشتند مسئولیت های سیاه پوستان آمریکایی را در خصوص خودشان ارتقا دهند ولی با برخورد سخت پلیس مواجه شد.

هاشمی ادامه داد: پلیس علیه این گروه اتهاماتی وارد کرد 60 منزل را در شهر فیلادلفیا را که مشکوک به حضور افراد این گروه بودند را به راحتی نابود کردند.

وی اظهارکرد: 31 سال پیش که در اخبار، صحنه کشته شدن مسافران ایرانی را دیدم سعی کردیم علیه این خشونت آمریکایی تظاهراتی را انجام دهیم؛ ولی برخوردهای پلیس باعث شد که این ترس و نفرت آنها را از ایران متوجه شوم.

خبرنگار آمریکایی پرس تی وی افزود: آمریکایی ها هیچ وقت از غلط های خود عذرخواهی نمی کنند، زیرا خود را همیشه از دیگران بالاتر می دانند؛ وقتی که هنوز برنامه های مختلفی را در کشور خود علیه مردم و سیاه پوستان اجرا می کنند می توانیم بفهیم که چگونه با این مردم عناد دارند؛ البته این جنایات کمتر جلوی دوربین انجام می شود.

وی اظهارکرد: بعد از جنایت فرگوسن و سرکوب جنبش 99 درصد شاهد جنایات بزرگی علیه این مردم از سوی حکومت آمریکا بوده ایم؛ آمریکایی ها جنایات کاران و تبهکاران را از زندان آزاد کردند و وارد فضای این جنبش ها کردند تا اختلاف افکنی کنند و رهبران این نهضت ها را از بین ببرند.

هاشمی گفت: از نظر حقوق بشر هیچ انتظاری از آمریکا نداریم؛ حقوق بشر آمریکایی را می توان با پول عربستانی خرید؛ امروز آمریکا به عربستان می گوید که باید به ما پول بدهید؛ این مساله واقعیت آمریکا را هویدا می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha