پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مولوی فاروقی

حوزه/ امام جمعه اهل سنت بیرجند آمریکا را بزرگ ترین ناقض حقوق بشر دانست و گفت: آمریکا یکی از بزرگترین کشورهای تروریست و جنایت کار در سطح دنیا است.

مولوی غلام حیدر فاروقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند با اشاره به جتایات آمریکا علیه بشریت، گفت: متاسفانه امروزه در هر جنایتی که در دنیا رخ می‌دهد، رد پای استکبار جهانی به خصوص آمریکا که دم از شعار حقوق بشر می زند، دیده می شود.

وی با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ایران، منشا آن دشمنی با اسلام و انقلاب است، چراکه انقلاب اسلامی در برابر زیاده خواهی های استکبار قد علم کرده است، اظهارداشت: ایران چون در برابر زیاده خواهی آمریکایی ها ایستاده است به مذاق آنان خوش نیامده و سعی دارند با ایجاد فضای تبلیغاتی چهره اسلام و انقلاب اسلامی ایران را خدشه‌دار کنند اما غافل از آن هستند که امروزه این حیله و نقشه آنان برای جهانیان ثابت شده است.

امام جمعه اهل سنت بیرجند، حقوق بشر را شعار و دستاویزی برای پنهان ماندن جرم و جنایات استکبار جهانی دانست و گفت: حقوق بشری که امروزه آمریکا مطرح می‌کند، تنها شعار و دستاویزی برای پنهان گذاشتن اعمال کثیف استکبار در برابر کشورهای جهان سوم است.

مولوی فاروقی ادامه داد: گفتار و اعمال آمریکا با یکدیگر در تناقض است، به گونه ای که  امروز هر کشوری که بخواهد چشم بر روی جنایات استکبار جهانی ببندد شریک جرم آنان در قتل عام مردم در سراسر دنیا محسوب می‌شود.

وی، دین مبین اسلام را دین عدالت و مساوات برای تمامی طبقات جامعه دانست و افزود: در آمریکا نظام سرمایه داری و لیبرالیسم رواج دارد که با گسترش اسلام، منافع خود را در تضاد و خطر می بیند، بر همین اساس است که از ترویج دین مبین اسلام در دنیا هراس دارند.

امام جمعه اهل سنت بیرجند به تبلیغات گسترده آمریکا برای تخریب چهره اسلام و انقلاب در جهان اشاره کرد و گفت: آمریکا بزرگ ترین ناقض حقوق بشر و یکی از بزرگترین کشورهای تروریست و جنایت کار در سطح دنیا است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha