جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دانشمند

حوزه/ یک کارشناس مسائل مذهبی گفت: همسران و خانواده های مبلغان بهترین یاوران تبلیغی هستند که توانمندسازی آنها می بایست در اولویت کاری سازمان های تبلیغی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام مهدی دانشمند، در جلسه تکریم مبلغان که به همت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: بهترین منبع برای آموزش مهارت منبر و همچنین محتواهای دینی، سخنرانی های مقام معظم رهبری است و طلاب و هسته های پژوهشی می بایست روی این مباحث کار کنند.

این کارشناس مسائل مذهبی، مشاوره شغلی و تحصیلی طلاب را آرزوی سی ساله خود بیان کرد و افزود: همه فعالیت های تربیتی مبتنی بر استعدادسنجی است.

حجت الاسلام دانشمند تصریح کرد: همسران و خانواده های مبلغان بهترین یاوران تبلیغی هستند که توانمندسازی آنها می بایست در اولویت کاری سازمان های تبلیغی قرار گیرد.

وی در بخش پایانی صحبت های خود توجه ویژه به نخبگان حوزه را لازم دانست و گفت:  هم اندیشی و نشست های صمیمی در عرصه های مختلف علمی، تبلیغی در حوزه های علمیه باید رواج پیدا کند.

گفتنی است یکی از سیاست های معاونت فرهنگ و تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، تکریم مبلغان در سطوح مختلف تبلیغی می باشد که این دیدار ها در طول سال به صورت مستمر انجام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha