شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری در مدرسه عالی دارالشفا

حوزه/ سعید حقانی ، فعال حقوق بشر گفت: در تروریست خوب و تروریست بد آن هایی که در راستای اهداف امریکا حرکت کنند تروریست خوب تلقی می شوند ولی اگر گروهک دیگر در راستای برنامه های امریکا حرکت نکنند، آمریکا علیه آن موضع گیری می کند و به آن ها عنوان تروریست بد می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سعید حقانی پیش از ظهر امروز در دومین روز و اختتامه  «کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری» که در سالن همایش های مدرسه عالی دارالشفاء در قم برگزار شد، عنوان کرد: تقسیم تروریست به دو دسته خوب و بد یکی از ظلم های بزرگی است که آمریکا در زمینه حقوق بشر انجام داده است.

وی افزود: در این تقسیم بندی آن هایی که در راستای اهداف امریکا حرکت کنند تروریست خوب تلقی می شوند ولی اگر گروهک دیگر در راستای برنامه های امریکا  حرکت نکنند، آمریکا علیه آن موضع گیری می کند و به آن ها عنوان تروریست بد می دهد؛ دقیقا به همین بهانه آمریکا وارد منطقه خاورمیانه شده و مردم مظلوم را به خاک و خون می کشد.

این فعال حقوق بشر خاطرنشان کرد: یکی از مفاهیم خود ساخته دفاع پیش دستانه است و آمریکا در جریان واقعه 11 سپتامبر بسیاری از گروه ها را درگیر جنگ کرد.

حقانی بیان کرد: خداوند همانگونه که وعده داده، شر این گروه های تروریستی را به خودشان بر می گرداند و به وضوح می بینیم که وعده خداوند در حال محقق شدن است.

وی با بیان اینکه آمریکا و نظام سلطه برای منطقه خاورمیانه خواب های جدیدی دیده اند، تاکید کرد: آمریکایی ها از سال ۹۲ وارد حرکتی فریبنده و اغفال کننده شدند و در حال خروج از حقوق بشر و نقض آن هستند.

کد خبر: ۳۱۳/۵۶

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha