شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته

حوزه/ مدیر اطلاع رسانی و رسانه حوزه های علمیه از گسترده شدن چتر رسانه ای خبرگزاری حوزه و افق حوزه به لحاظ طیف فکری افراد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته مدیر اطلاع رسانی و رسانه حوزه در حاشیه بازدید حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری از خبرگزاری و نشریه افق حوزه که بعد از ظهر امروز چهارشنبه 12 تیرماه 1398 صورت گرفت، بیان داشت: مجموعه مرکز ارتباطات حوزه از 3 عرصه مأموریتی تشکیل شده که شامل ارتباطات حوزوی با همه نهادها، معاونت بین الملل و فعالیت در عرصه رسانه ای است.

وی با بیان این که در عرصه رسانه ای در 2 بخش مکتوب و رسانه فعالیت داریم، افزود: در بخش مکتوب نشریه افق حوزه را داریم که نشریه ای خبری تحلیلی است و تلاش می کند رنگ و بوی حوزوی خود را حفظ کند و در بخش رسانه خبرگزاری حوزه را داریم که در 5 زبان فعالیت دارد.

مدیر اطلاع رسانی و رسانه حوزه های علمیه ادامه داد: نشریه افق حوزه با فعالیت 15 ساله خود برکات فراوانی داشته و در 25 استان کشور و همچنین 4 منطقه جهانی در عرصه بین الملل فعالیت دارد و سعی شده تحولات این نشریه به فراخور شبکه ها و درگاه های اطلاع رسانی جدید اتفاق بیفتد.

وی یکی دیگر از ویژگی های نشریه افق حوزه را پوشش اخبار علما و بزرگان، نخبگان حوزوی و ورودی های حوزه  عنوان کرد و گفت: به لحاظ طیف فکری چتر رسانه ای خبرگزاری و افق حوزه بیشتر شده و افراد سهم بیشتری در رسانه دارند.

حجت الاسلام والمسلمین برته در ادامه به فعالیت خبرگزاری حوزه اشاره کرد و اظهار داشت: امروز این خبرگزاری با وجود محدودیت های مالی به 5 زبان دنیا فعالیت داشته و دارای 21 درگاه رسانه ای و بیش از 130 هزار مخاطب مباشر است.

وی با بیان این که خبرگزاری حوزه اولین رسانه خبری دینی و مرجع در فضای مجازی و عرصه اطلاع رسانی است، خاطرنشان کرد: انتشار مطالب این خبرگزاری بدون ذکر منبع هیچ گونه اشکالی ندارد.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha