جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فتح الله حقیقی، استاندار زنجان

حوزه/ استاندار زنجان با اشاره به لزوم احیاسازی موقوفات حوزه های علمیه گفت: احیاسازی موقوفات حوزه های علمیه استان نیازمند طرح های اجرایی منسجم و ‍‍‍هماهنگی های بعدی است تا این امور به سر انجام مطلوب برسد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از زنجان، فتح الله حقیقی، استاندار زنجان، در جلسه شورای حوزه علمیه استان زنجان که با حضور مدیر حوزه های علمیه کشور و امام جمعه استان برگزار شد، با اشاره به مصوبات بودجه ای استان گفت: علی رغم همه مشکلاتی که هست بنده در جلسه روز گذشته شورای برنامه و بودجه استان گفتم که کمک به حوزه های علمیه نباید کاهش یابد، یک کمک مختصری هم به طرح هجرت سپاه صورت گرفته است.

این مقام مسوول در ادامه با اشاره به لزوم احیاسازی موقوفات حوزه های علمیه اظهار داشت: احیاسازی موقوفات حوزه های علمیه استان نیازمند طرح های اجرایی منسجم و ‍‍‍هماهنگی های بعدی است تا این امور به سر انجام مطلوب برسد.

استاندار زنجان در پایان با اشاره به مساعدت استانداری زنجان برای تجهیز اماکن حوزوی، تصریح کرد: اگر حوزه اماکنی دارد که نیازمند تجهیز است بنده قول تجهیز آنها را داده و در خدمت حوزه هستم، و قول می دهم که اگر کمکی از سوی ما امکان پذیر باشد در حق حوزه کوتاهی نخواهم کرد.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha