پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سعیدی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان قم از عراق به عنوان کشوری دوست و همسایه یاد کرد و گفت: ما به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی از ارتباط با عراق دست نمی کشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی امروز در سومین اجلاسیه اعتاب مقدس و بقاع متبرکه کشور که در سالن دارالضیافت حرم بانوی کرامت برگزار شد، هدف از زیارت مکان‌های مقدس را اعتلای فرهنگ و معارف اهل‌بیت(ع) توصیف کرد و افزود: برخی از ناکامی‌های امروزه مردم، ناشی از عدم انجام وظیفه توسط برخی افراد است که سخنان زیبا و رسای اهل‌بیت(ع) را به مردم نرسانده‌اند.

تولیت حرم بانوی کرامت رسیدن به راهکارهای انتقال پیام و معارف اهل‌بیت(ع) را از نکات کلیدی این اجلاسیه توصیف کرد و گفت: برگزاری این اجلاسیه سبب تبادل تجربه و نظرات خواهد شد و به ما برای پیشبرد اهداف کمک شایان خواهد کرد.

وی با اشاره به اقتضائات مشترک و خاص هر آستان مقدس اظهار کرد: حرم بانوی کرامت در قم دارای ویژگی‌های خاص خودش است اما مفاهیم مورد نظر در ترویج و انتقال معارف اهل بیت(ع) در همه آستان‌های مقدس مشترک است و نیاز است که تجربیات در این خصوص به اشتراک گذاشته شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم از عراق به عنوان کشوری دوست و همسایه یاد کرد و گفت: ما به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی از ارتباط با عراق دست نمی کشیم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha