جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سومین اجلاسیه آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه

حوزه/ سومین اجلاسیه آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی امروز در دارالضیافه حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س)، آیت‌الله محمد ری‌شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه‌السلام، حجج‌اسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران، احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی، و آیت الله اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس شاهچراغ و نمایندگان آستان‌های مقدس و سازمان اوقاف و امور خیریه در این اجلاسیه حضور یافتند.

آیت‌الله سعیدی در ابتدای مراسم، یکی از نکات کلیدی اجلاسیه اعتاب مقدس را رسیدن به راهکار انتقال پیام و معارف اهل بیت(ع) به مردم توصیف کرد.

وی عراق را کشوری دوست و برادر خواند و تأکید کرد: ما به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی از ارتباط با عراق دست نخواهیم کشید.

حجت‌الاسلام محمدعلی موحدی مدیر مرکز بین‌الملل آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه اتحادیه اعتاب مقدس وارد مرحله جدیدی شده است، تغییر ساختار و فرآیند و برنامه ها را ضروری دانست.

وی این جلسه را برای نمایندگان آستان های مقدس بسیار حیاتی و مهم عنوان و ضمانت اجرایی طرح ها را مساله بسیار مهم برای اتحادیه اعتاب مقدس توصیف کرد.

تولیت ها و نمایندگان اعتاب مقدس در ادامه این اجلاسیه به بحث و تبادل نظر درباره دستور جلسه و سه موضوع اصلی آن پرداختند.

امر به معروف و نهی از منکر، نقش آستان‌های مقدس در کاهش آسیب های اجتماعی و سبک زندگی موضوع هایی بود که در این جلسه به بحث گذاشته شد و هر کدام از حاضران در اجلاسیه به ارائه نظرات خود پرداختند.

این سه موضوع در سیزدهمین نشست کمیته نمایندگان آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی که روز گذشته در سالن جلسات ساختمان کریمه آستان بانوی کرامت برگزار شد، نیز مورد بحث قرار گرفت.

و امروز در نشست اجلاسیه گزارشی از مباحث سیزدهمین نشست کمیته نمایندگان آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه ارائه شد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha