جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 497925
۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
خوش و بش آیت الله اعرافی با زنجانی ها + عکس

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه کشور که مسیر مدیریت حوزه استان تا مسجد سید زنجان را پیاده طی کرد، در طول میسر با مردم خوش و بش کرد و با آنان به گفت وگو پرداخت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از زنجان، آیت الله علیرضا اعرافی، ظهر امروز پس از بازدید از مدرسه علمیه امام صادق(ع) و مدیریت حوزه علمیه استان زنجان، در مسجد تاریخی سید حضور یافت.

مدیر حوزه های علمیه کشور که مسیر مدیریت حوزه استان تا مسجد سید زنجان را پیاده  طی کرد، در طول میسر  با مردم خوش و بش کرد و با آنان به گفت وگو پرداخت.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور پس از حضور در مسجد سید، از بخش های مختلف و کتابخانه نسخ خطی  این مسجد بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی این مسجد قرار گرفت و سپس در نماز جماعت مسجد شرکت کرد.

مردم با  مشاهده مدیر حوزه های علمیه کشور در جمع خود، دور او حلقه زده و مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند. آیت الله اعرافی نیز در گفتگوی صمیمی با مردم با روی باز به درد دل‌های آنان گوش کرد و پاسخ سؤالات آنها را دارد.

مدیر حوزه های علمیه کشور، همچنین پس از اقامه نماز جماعت در مسجد سید در گفتگوی ویژه مستند آیت الله سید محمد حسینی زنجانی با عنوان  «حاج سید محمد» شرکت کرد و به سوالات گروه مستندساز پاسخ داد.

وی در بخشی از این گفت وگو اظهار کرد: شخصیت‌های بزرگی از زنجان برخاسته اند یکی از خاندان تاریخی شهر خانواده آیت الله حسینی زنجانی است که در دوره معاصر می توان با آیت الله عزالدین زنجانی(ره) و فرزند بزرگوار ایشان  آیت الله سید محمد حسینی زنجانی اشاره کرد.

در زمان حضور آیت الله اعرافی در مسجد سید زنجان، حجت الاسلام و المسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در زنجان و آیت الله سید محمد حسینی زنجانی، مدیر حوزه های علمیه کشور را همراهی می کردند.

انتهای پیام  ۳۱۳/۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha