پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دوره مجازی آشنایی و نقد و بررسی رشته های بهائیت، تصوف، وهابیت و جریان مدعی یمانی

حوزه/ مدیریت فرق و ادیان معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه دوره مجازی آشنایی و نقد و بررسی رشته های بهائیت، تصوف، وهابیت و جریان مدعی یمانی را برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،مجازی آشنایی و نقد و بررسی رشته های بهائیت، تصوف، وهابیت و جریان مدعی یمانی از سوی مدیریت فرق و ادیان معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه برای طلاب برادر و خواهر برگزار می شود.

شرایط و مدارک مورد نیاز برای حضور در این دوره داشتن ارزیابی تحصیلی پایه ششم حوزه های بلندمدت و گذراندن 150 واحد درسی برای طلاب سفیران هدایت ویژه برادران و اتمام سطح 2 ویژه خواهران، یک قطعه عکس، تصویر صفحه اول شناسنامه و پرداخت مبلغ 30 هزار تومان است.

امکان حضور در هجرت بلند مدت، امکان شرکت در دوره تکمیلی و پروژه های تحقیقاتی، امکان عضویت در طرح تبلیغ اینترنتی و تأییدیه اتمام دوره معادل 4 واحد درسی است.

ثبت نام در این دوره از 9 تیرماه 1398 آغاز شده و تا بیست و هفتم همین ماه ادامه خواهد داشت و علاقه مندان جهت نام نویسی می توانند به سامانه پیشخوان برخط حوزه های علمیه به نشانیhttp://login.ismc.ir  مراجعه کنند و طلاب خواهری که نام کاربری در سامانه ندارند، لازم است ابتدا از طریق گزینه احراز هویت در صفحه اول پیشخوان، اقدام به ثبت اطلاعات و دریافت نام کاربری و رمز عبور نمایند.

این دوره از 29 تیرماه تا 17 مردادماه به مدت 18 شب از ساعت 21:30 تا 23 برگزار خواهد شد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 02537255890 داخلی 466 و 467 تماس بگیرید. و یا به اطلاعیه شماره 1 موجود در قسمت اطلاعیه‌های سایت مبلغان، بخش دین باوران به آدرس http://mobaleghan.com/Dinbavaran مراجعه کنند.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حکیمه شریفات خلف آبادی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    0 0
    تشکر