پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فعالیت روحانیون در کمک به زلزله زدگان کرمان

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان گفت: طلاب و روحانیون کردستان همراه و همدوش سایر طلاب دیگر استانهای کشور آماده اعزام و خدمات رسانی به مناطق زلزله زده خوزستان هستند.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با اشاره به زلزله امروز در استان خوزستان اظهار داشت: طلاب و روحانیون کردستان همراه و همدوش سایر طلاب دیگر استانهای کشور آماده اعزام و خدمات رسانی به مناطق زلزله زده خوزستان هستند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان ادامه داد: روحانیون و طلاب در حوادث و بلایای طبیعی بارها آمادگی و حضور خود را برای امداد و کمک رسانی به هم وطنان نشان داده اند و این امر را وظیفه انسانی و شرعی خود می دانند.

دریایی در ادامه سخنان خود گفت: طلبه و روحانی خود را هرگز از جامعه جدا ندیده و نخواهید دید و هر جایی که احساس کند مملکت و کشور نیازمند حضور آنان می باشد، بی شک حضوری حماسی از خود به نمایش می گذارند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان گفت: طبق تماس با روحانیون و طلاب سطح کردستان و حتی دیگر استان ها آمادگی لازم برای کمک و امدادرسانی به زلزله زدگان امروز استان خوزستان را داریم.

وی در پایان سخنان خود ضمن همدردی با مردم آسیب دیده استان خوزستان به ویژه شهرستان مسجد سلیمان در زلزله امروز اظهار داشت: بلایاهای طبیعی موضوعی غیرقابل پیش بینی است، لذا همواره باید آمادگی خود را برای روبرو شدن با این حوادث را داشته باشیم.

براساس این گزارش ساعت ۱۱:۳۰:۳۳ امروز در شهرستان مسجد سلیمان از توابع استان خوزستان زلزله ای به قدرت 5 و 7 ریشتر به وقوع پیوست که هنوز اطلاع دقیقی از میزان خسارت و تلفات احتمالی این زمین لرزه مخابره نشده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha