چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
دوره معرفتی زیارتی مشهد مقدس ویژه طلاب مرکز عصر ظهور اهواز

حوزه/ دوره معرفتی-زیارتی مشهد مقدس، ویژه طلاب مرکز فرهنگی عصر ظهور اهواز، در راستای تقویت بینش معنوی-معرفتی طلاب با محوریت سلسله مباحث قرآنی برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدامین فاطمی کیا، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره معرفتی-زیارتی مشهد مقدس، ویژه طلاب مرکز فرهنگی عصر ظهور اهواز، اظهارداشت: این دوره در راستای تقویت بینش معنوی-معرفتی طلاب با محوریت سلسله مباحث قرآنی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این دوره از محضر اساتیدی همچون آیت الله جاودان و حجت‌الاسلام قرائتی بهره‌مند شدیم، گفت: این دوره با حضور جمعی از طلاب مرکز عصر ظهور و با همکاری موسسه آموزشی و پژوهشی صراط انقلاب به مدت 12 روز در مشهد مقدس ادامه داشت.

حجت‌الاسلام فاطمی کیا، دستاورد برگزاری این دوره را آماده طلاب در عرصه جهاد فی سبیل الله برای حضور بهتر در جنگ رسانه‌ای دشمن یاد کرد و بیان داشت: در این دوره تلاش نمودیم ضمن تقویت روحیه معنوی طلاب، آنها را برای حضور قوی‌تر در جنگ نرم دشمن، آماده‌سازیم که خوشبختانه آثار بسیار چشمگیری هم داشت که نتیجه آن حاصل از حضور در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج و  بهره‌مندی از محضر اساتید همچون آیت الله جاودان بود.

وی در پایان نیز از آمادگی مرکز عصر ظهور اهواز برای برگزاری جشن بزرگ «ضیافت علوی» در استان خوزستان خبرداد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha