شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
میلاد امام رضا

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات جهرم از برگزاری مراسم جشن ولادت امام رضا(ع) با سخنرانی آیت الله سید احمد خاتمی، در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام محمد رضا حسینی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، به برگزاری مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) اشاره کرد و اظهار داشت: این مراسم در شب ولادت امام هشتم با سخنرانی آیت الله سیداحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران، در امامزاده حسین بن موسی بن جعفر(ع) برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری پیاده روی حرم تا حرم یاد کرد و ابراز داشت: پیاده‌روی "حرم تا حرم" هر ساله از حرم فضل بن موسی بن جعفر(ع) تا حرم حضرت شاهچراغ(ع) شیراز برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات جهرم با بیان اینکه با توجه به گرمای شدید هوا امسال حدود 250 نفر از برادران و حدود 400 نفر از خواهران نیز در این پیاده‌روی شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: آغاز پیاده‌روی زائران از جهرم بوده که پس از طی 25 کیلومتر راه به قطب‌آباد می‌رسند سپس در ادامه به خفر رسیده و شب را در آنجا مستقر می‌شوند و عصر روز سه‌شنبه 18 تیر نیز به شیراز رسیده و در مراسم شام بزرگداشت حضرت احمد بن موسی(ع) شرکت کرده‌اند.

وی در ادامه نیز به برگزاری همایش "دختران فاطمی" در جهرم اشاره و خاطرنشان کرد: این مراسم در روز میلاد فاطمه معصومه(س) با حضور بیش از هزار نفر از دختران زیر 25 سال برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی در پایان بیان داشت: در همایش دختران فاطمی نیز برنامه‌های فرهنگی و پژوهشی ویژه دختران برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha