جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدارآیت الله نوری همدانی با آیت الله علم الهدی

حوزه/ حضرت آيت الله نوري همداني گفتند: بنده بارها گفتم و باز هم مي‌گويم، واقعا از وضع اقتصادي و معيشتي مردم احساس شرمندگي مي‌كنيم؛ مردم مشكلات فراواني دارند و مكرر به ما مراجعه مي‌كنند و ما هم تذكر مي‌دهيم اما متأسفانه توجه نمي‌كنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»به نقل از  دفتر حضرت آيت الله نوري همداني، اين مرجع  تقلید، در ديدار آيت الله علم الهدي امام جمعه مشهد،ضمن تاكيد بر اهميت جايگاه و مسئوليت امامت جمعه اظهار داشتند: امروز امامت جمعه مسئوليت بسيار بزرگي است و امامان جمعه بايد هم خود انقلابي باشند و هم جامعه را نقلابي نگهدارند.

 

ايشان در ادامه گفتند: البته معناي انقلابي بودن يعني دشمن شناس باشند، ثمرات و بركات انقلاب را حفظ كنند و بيان نمايند، مسائل و مشكلات مردم را پيگيري كنند و با توجه به اينكه امام جمعه يك واسطه‌ي بين مردم و مسئولان است بايد مسائل و مشكلات مردم را نيز به گوش مسئولان برساند.

 

معظم له  با اشاره به اختلاف افكني‌ها و افزايش دشمنيِ دشمنان بیان داشتند: امروز دشمن دنبال ايجاد اختلاف است و تمام توان خود را براي براندازي به‌كار گرفته اما با عنايت خداوند متعال موفق نخواهد بود؛ لذا در چنين شرايطي حفظ وحدت حول محور ولي فقيه لازم است.

 

حضرت آيت الله نوري همداني گفتند: بنده بارها گفتم و باز هم مي‌گويم، واقعا از وضع اقتصادي و معيشتي مردم احساس شرمندگي مي‌كنيم؛ مردم مشكلات فراواني دارند و مكرر به ما مراجعه مي‌كنند و ما هم تذكر مي‌دهيم اما متأسفانه توجه نمي‌كنند؛ بارها گفته‌ايم خيلي از مسائل هيچ ربطي به تحريم ندارد، اگر كمي نظارت شود و واسطه‌گري‌ها حذف شود بخشي از اين مشكلات برطرف خواهد شد.

 

اين مرجع تقليد در پايان وظيفه اول همه مسئولان را حل مشكلات مردم دانستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha