پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مراسم بزرگداشت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران-حجت الاسلام بهجت پور

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران گفت: دفتر همکاری های مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران با سازمان تبلیغات اسلامی فعال خواهد شد و توانمندسازی خواهران و ارتقاء حضور خواهران در سازمان تبلیغات مورد اهتمام بوده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور عصرپنج شنبه در جلسه دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران که در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم حضور حجت الاسلام والمسلمین قمی در سازمان تبلیغات اسلامی زمینه‌ساز رضایت امام زمان(عج) درباره حوزه‌های علمیه شود.

 

وی افزود: مطمئنا با نگاهی که از رئیس سازمان تبلیغات درباره زنان سراغ داریم، می دانیم که آینده تعاملات ما با این سازمان روشن و امیدوارکننده خواهد بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور با بیان اینکه هر جا قوی وارد میدان شده ایم، حتما پیروزی و موفقیت از آن ما بوده است، گفت: دفتر همکاری‌های مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران با سازمان تبلیغات اسلامی فعال خواهد شد و در حال حاضر نمایندگان هر دو نهاد و حوزه‌های فعالیت مشخص شده است.

 

وی ادامه داد: بحث های مربوط به توانمندسازی خواهران و ارتقاء حضور خواهران در سازمان تبلیغات از مواد مهمی است که به آن توجه داریم.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران ادامه داد: تلاش ما بر این است که انتظارات سازمان تبلیغات موردتوجه قرار گرفته شود و به نظر من اگر مطالب مطرح شده، چهره علمی به خود بگیرد، بسیاری از نگرانی‌های موجود در زمینه تعامل این دوستگاه مرتفع می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha