سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
نعیم آبادی نمازجمعه

حوزه/آیت الله نعیم آبادی گفت: در طول این چند سال از هیچ کس ناراحتی و کدورت به دل ندارم و اگر در خطبه های نماز جمعه مطلبی گفته شد بر حسب تکلیف بوده است نه برای کوبیدن شخصیتی؛ اگر تعریف و تکذیب بوده به حسب تکلیف انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، در خطبه های نماز جمعه امروز در جمع مردم انقلابی و ولایتمدار بندرعباس، ضمن خداحافظی از مردم این استان، بیان داشت: در طول این 29 سال  از هیچ کس ناراحتی و کدورت به دل ندارم و اگر در خطبه های نماز جمعه مطلبی گفته شد بر حسب تکلیف بوده است نه برای کوبیدن شخصیتی اگر تعریف و تکذیب بوده است به حسب تکلیف انجام شده است.

استاد حوزه و دانشگاه خود را یکی از فرزندان این استان دانست و گفت: بعد از ۲۹ سال من یکی از فرزندان این استان هستم محل کارم عوض شد اما اگر توانم برای خدمت به این استان بیشتر نباشد کمتر نمی شود آنچه در توانم باشد نسبت به استان و مردم آن انجام می دهم، از شما راضی هستم.

وی بعد از تشکر از استاندار از هماهنگی در کارها، خطاب به مردم بندرعباس تاکید کرد: قانون را در راس امور قرار دهید اگر قانون رعایت شود ساحل خراب نمی شود مفسده ای در جامعه به وجود نمی‌آید، تمام نابسامانی‌ها به خاطر زیر پا گذاشتن قانون است.

آیت الله نعیم آبادی افزود: به دستگاه اجرایی و قضایی عرض می‌کنم که نگذارند قدرتمندان قانون را زیر پا له کنند اگر قانون له شود همه چیز له می‌شود، قانون اساس سعادت در زندگی است و با قانون همه می توانند به راحتی زندگی کنند.

امام جمعه بندرعباس خاطر نشان شد: نگذارید ثروتمندان در انتخابات میدان‌دار شوند و با حضور آن ها قدرت فاسد شود.

وی خطاب به مسئولان تصریح کرد: به نیازمندان توجه کنید در این حکومت علوی همانگونه که ثروتمند احترام می کنید به فقیر بیشتر احترام کنید که پابرهنه ها به گردن ما حق دارد.

موسس حوزه علمیه خواهران الزهرا(س) افزود: دفتر و بنده مدتی تلاش می‌کنیم که مشکل عزیزان در مجتمع نور را حل کنیم و آنها به حقوقشان برسند این اقدامات تا مراحلی پیش رفته است از استاندار و سازمان اطلاعات و دستگاه قضایی می خواهیم از این عزیزان تا پایان کار حمایت کنند تا حق آنها ضایع نشود.

عبادی زاده جایگزین می شود

آیت الله نعیم آبادی در بخش پایانی خطبه نماز جمعه بندرعباس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی زاده را به عنوان نماینده جدید ولی‌فقیه در استان هرمزگان معرفی کرد.

گفتنی است، در کارنامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی زاده، سرپرستی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه هرمزگان، مدیرکلی اوقاف و امور خیریه استان، مشاور فرهنگی شورای اسلامی شهر بندرعباس، مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان و مدرسی حوزه و دانشگاه دیده می‌شود.

بر پایه این گزارش، آیت‌الله نعیم‌آبادی، پس از ۲۹ سال، از سنگر امامت جمعه شهرستان بندرعباس و نمایندگی ولی در استان هرمزگان خداحافظی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha