پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 19, 2024
در دومین شب متوالی مسجد شهر انتاریو مورد حمله خرابکاری قرار گرفت

حوزه/ در حالی که جمعه مسجد شهر اون ساند در انتاریوی کانادا مورد حمله خرابکاران قرار گرفته بود، این اتفاق شب گذشته با وسعت بیشتری دوباره رخ داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از  رسانه محلی تایمز، شهر اون ساند در انتاریوی کانادا برای دومین روز متوالی مورد حمله خرابکاران قرار گرفت. اعضای انجمن اسلامی این مسجد صبح روز شنبه خردل های پاشیده شده به در مسجدشان را پاک کردند، این درحالی است که برای دومین شب متوالی مرکز اسلامی آنان مورد حمله اراذل و اوباش خرابکار قرار می گیرد.

دومین حمله به مسجد سبب شده جامعه اسلامی در شوک، ناراحتی و ترس بیشتری قرار بگیرد. اعضای مسجد در ساعات اولیه روز به این مرکز آمده و متوجه شدند که بار دیگر بخش جلویی ساختمان با تخم مرغ پوشیده شده و درهای جلوی و محوطه اطراف با خردل اسپری شده است. این درحالی است که جعه صبح نیز با سس کچاب و تخم مرغ به دیوارها و سقف مسجد حمله شده بود.

روز چهارشنبه پلیس محلی اعلام کرده بود که درباره برخی اعمال شرورانه در شهر تحقیقاتی را آغاز کرده که با انگیزه نفرت انجام گرفته اند. این اقدامات شامل استیکرهای اسلام هراسانه، نژادپرستانه و دارای پیام های نئونازیستی بر روی علائم خیابان ها، پارک مترها، نیمکت ها، ریل ها و دیگر مراکز عمومی بوده است. هنوز معلوم نیست که حوادث مختلف مرتبط باشند.

ولید اسلم سخنگوی انجمن مسلمانان گفت: این دفعه خرابکاری بیشتر بود و همه به شدت به خاطر حادثه ای که رخ داده ناراحت هستند.

وی افزود: پس از نخستین حادثه بسیاری از اعضای جامعه با ما همدردی کردند به همین جهت نیز ما امروز صبح از دیدن وقوع دوباره این اتفاق در شگفتی فرو رفتیم. به وضوح دیده می شود که تعداد نمازگزاران کم شده و مردم ترسیده اند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha